کتاب و لبخند هدیه مربیان کانون تهران به کودکان بیمار

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، روز ملی ادبیات کودک به بیمارستان طبی کودکان رفتند و لحظه‌هایی پر از شادی و کتاب را به کودکان بستری در این بیمارستان هدیه کردند.

بخش‌های مختلف این بیمارستان تخصصی کودکان - که قطب علمی پزشکی کودکان در ایران  شناخته می‌شود- روز ۲۰ تیر ۱۳۹۴ با حضور ۵ مربی کانون شور و نشاط دیگری یافت. این مربیان با حضور در کنار بچه‌های بیمار برای آنان آرزوی سلامتی کردند و افزون بر اهدای کتاب، قصه گفتند و شخصیت‌های داستانی این آثار را به کودکان معرفی کردند.

کتاب و لبخند هدیه مربیان کانون تهران به کودکان بیمار

حضور این کارشناسان و مربیان با استقبال خانواده‌ها و کودکان بستری در بخش‌های عفونی، کلیه و گوارش روبرو شد و لبخند را بر روی لبان این کودکان نشاند.

در این برنامه الهام دارابی، مریم عباسی، پاییزه طاهری، سیدامین حسینی و مهتاب شهیدی حضور داشتند و بیش از ۷۰۰ جلد کتاب به کودکان این بیمارستان اهدا شد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفت.
این دانشگاه و مرکز طبی کودکان برای اجرای این برنامه با کانون همکاری کرد. این برنامه در چند نوبت دیگر نیز با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان بستری در بیمارستان‌ها و تشویق آنان به مطالعه و کتاب‌خوانی انجام خواهد شد.

۱۸ تیر سال‌روز درگذشت مهدی آذریزدی به عنوان روز ملی ادبیات کودک در ایران نام‌گذاری شده است.

منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
Submitted by editor3 on