یونیسف ایران برای مسابقه رسانه ای فراخوان داد

یونیسف ایران فراخوان مسابقه ای را منتشر کرده و از رسانه‌های ایرانی دعوت کرده است تا در مسابقه رسانه ای یونیسف با موضوع "کودکان دارای معلولیت" شرکت کنند.

 

جایزه ی این مسابقه به گزارش های برتری اهدا خواهد شد که به وضعیت و مسائل کودکان دارای معلولیت پرداخته اند.

مسابقه رسانه ای یونیسف از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ میلادی در منطقه خاور میانه و شمال آفریقا با هدف تشویق دست اندرکاران رسانه ها برای تولید برنامه هایی در جهت افزایش آگاهی همگانی در زمینه مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان برگزار شد. سال ۲۰۱۲ آخرین سال برگزاری این مسابقه در سطح منطقه بود.

امسال این مسابقه در سطح کشوری با موضوع "کودکان دارای معلولیت" در چهار رشته تلویزیون، رادیو، مطبوعات، رسانه های اینترنتی برگزار خواهد شد. همه آثار باید بین ۲۰ فروردین ماه تا ۱ آبان ماه ۱۳۹۲ در رسانه‌های جمعی در سطح کشور (روزنامه، مجله) به چاپ رسیده، بر روی اینترنت قرار گرفته (وب سایت) یا از رادیو و تلویزیون پخش شده باشند.

آثار رادیو و تلویزیون باید تا پیش از ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۲ به دفتر امور بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فرستاده شوند. آثار مطبوعات و خبرگزاری ها نیز باید به دفتر یونیسف در تهران فرستاده شوند.

گروه داوران این مسابقه کارشناسانی از یونیسف،‌صدا و سیما، رسانه ها و مطبوعات هستند. نام داوران اول آذرماه ۱۳۹۲ اعلام می‌شود.

 

برای دریافت فرم شرکت در مسابقه و آگاهی از شرایط شرکت در آن به سایت یونیسف ایران مراجعه کنید

Submitted by editor3 on