پنجاه و سومین کتابخانه پستی کانون گشایش یافت

پنجاه و سومین کتابخانه‌ی پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتابخانه با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی در حاشیه شهرهای این استان که فاقد مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار هستند در اهواز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کانون استان خوزستان در آیین گشایش این مرکز و در جمع مسوولان استانی گفت: این کتابخانه پستی در مرحله نخست کار خود ۲۰ روستای مسیر اهواز، ماهشهر و اهواز، شوشتر را با شش هزار جلد مشتمل بر ۱۲۰۰ عنوان کتاب در پوشش خود قرار می‌دهد.

غلامرضا شنبدی در ادامه با تأکید بر این‌که همه ی هزینه‌های ارسال پستی کتاب‌ها به عهده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: ما با راه‌اندازی کتاب‌خانه‌های پستی و سیار کانون به دنبال توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی در بین کودکان و نوجوانان هستیم.

وی هم‌چنین یادآور شد: کانون به همه‌ی کودکان و نوجوانان تعلق دارد و رسالتش این است که شیرینی فعالیت‌های خود را به کام کودکان با نیازهای ویژه، نیز بچشاند.

پنجاه و هشتمین مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان خوزستان و پنجاه و سومین کتابخانه‌ی پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۸ بهمن ۱۳۹۵ در اهواز به بهره‌برداری رسید.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
دیدگاه‌های کارشناسان:
Submitted by editor3 on