فیلمی از فعالیت‌های آموزگار- مروجان برگزیده‌ی جایزه‌ی «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ»

جایزه‌ی «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در نخستین همایش «با من بخوان» به ده آموزگار – مروج خلاق برنامه‌ی «با من بخوان» تعلق گرفت.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، این جایزه را که به تازگی با پشتیبانی شرکت عمران آذرستان پایه‌گذاری کرده است، در نخستین همایش «با من بخوان»، به ده مربی برتر این برنامه‌ی ترویج کتابخوانی در مناطق دوردست ایران و مناطق حاشیه‌ی تهران اهدا کرد. این مربیان توانسته‌اند برنامه‌ی «با من بخوان» را با کوشش و ابتکارهای فردی ژرفا ببخشند و در چارچوب این برنامه گام‌های بلند و موثری را در راستای ترویج کتابخوانی میان کودکان بردارند.

 جلیل بریچی و مرضیه کیخا از زاهدان، نرگس تاجیک از مرکز پویش محمودآباد شهرری، راحله آلا از خانه حمایتی و آموزشی کودک محمودآباد شهرری، صدیقه مسینایی‌نژاد و زهرا قاسمی طبس از شهر درمیان، رقیه باقری از خوسف، مرجان حاجی‌زاده و نسرین غلامی از قائن و نصرت سلیمانی از بشرویه، برندگان نخستین دور جایزه‌ی «جبارباغچه‌بان، همزاد سیمرغ» بودند.

نخستین همایش «با من بخوان» ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۵ در تالار گنجینه‌‌ی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور علاقه‌مندان حوزه‌ی کودک و فعالان این عرصه برگزار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در ادامه فیلمی از فعالیت‌های این مربیان برتر را که از سوی برنامه‌ی «با من بخوان» تهیه شده است، مشاهده کنند:

 

 

 

Submitted by admin on