فهرست کتابک به مناسبت روز جهانی کتاب کودک و زادروز هانس کریستین اندرسن، 13 فروردین

همراه با معرفی هانس کریستین اندرسن، پیام روز جهانی کتاب کودک سال 2022 را برای کودکان بخوانید و تصویرخوانی کنید و از اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی برای کودکان بگویید. به این مناسبت می‌توانید کتاب مورد علاقه‌ی کودکان را بلندخوانی کنید. با استفاده از لینک‌های روبرو با هانس کریستین اندرسن و روز جهانی کتاب کودک آشنا شوید. 

پیام روز جهانی کتاب کودک در سال 2022«داستان‌ها چون بال هستند،  یاری‌مان می‌کنند که روزبه‌روز اوج بگیریم
هر سال در دوم ماه آوریل، سالروز تولد هانس کریسیتن اندرسن، از سوی یکی از شاخه‌های ملی دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان Ibby پیام و پوستری در بزرگداشت کتاب کودک منتشر می‌شود تا همه‌ی کشورها را به توجه بیشتر به  نقش کتاب در زندگی کودکان فرا بخواند. پیام امسال با عنوان «داستان‌ها چون بال هستند، یاری‌مان می‌کنند که روزبه‌روز اوج بگیریم.» به قلم ریچارد ون کمپ و تصویرگری جولی فِلت از کشور کانادا تهیه شده است. این پیام به رسم هر سال از سوی شورای کتاب کودک ترجمه و در دسترس علاقمندان قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید:
مروری بر احوال، آثار و افکار هانس کریستین اندرسن


کتابک برای روز جهانی کتاب کودک و زادروز هانس کریستین اندرسن کتاب‌های زیر را به شما معرفی می‌کند:

سفر زندگی هانس کریستین اندرسن/ برای 7 تا 12 سال/ (معرفی کتاب سفر زندگی هانس کریستین اندرسن/ خرید کتاب سفر زندگی هانس کریستین اندرسن)
۱۰ قصه گزیده از هانس کریستین آندرسن (افسانه‌های مردم دنیا)/ برای 7 تا 12 سال/ (خرید کتاب ۱۰ قصه گزیده از هانس کریستین آندرسن)
پری دریایی کوچک و چند قصه‌ی دیگر/ برای ۹ تا ۱۲سال/ (معرفی کتاب پری دریایی کوچک و چند قصه‌ی دیگر/ خرید کتاب پری دریایی کوچک و چند قصه‌ی دیگر)
مجموعه‌ی کامل قصه‌های هانس کریستین آندرسن/ برای 9 تا 12 سال/ برای 12 سال به بالا/ (خرید مجموعه کتاب قصه‌های هانس کریستین آندرسن)

 

 

 

پدیدآورندگان:
Submitted by skyfa on