جشنواره کودک و ورزش

جشنواره " کودک و ورزش" با هدف آشنایی کودکان با ورزش های ایران و جهان و آگاهی از آخرین دستاوردهای ورزش و تندرستی ۱۸ آذر ماه از سوی ماهنامه شهرزاد در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

این جشنواره با حضور مربیان ورزش، ورزشکاران و تولیدکنندگان محصولات ورزشی برگزار می شود.

مشاوره در رابطه با شناخت انواع ورزش ها، وسایل ورزشی، تاثیر انواع ورزش ها بر سلامتی و تناسب ورزش ها با گروه های سنی کودکان ازبرنامه های جنبی این نمایشگاه است.

امیرپاشا صالحی - معاون اجرایی این جشنواره - به حضور مشاوران تغذیه و ورزش کودکان اشاره کرد و گفت: " خانواده ها می توانند با حضور در جشنواره با تازه ترین محصولات ورزشی و آخرین راه کارهای سلامتی و تندرستی آشنا شوند و پرسش های خود را در زمینه ورزش و تغذیه مناسب کودکان، از مشاوران بپرسند."

بازی های محلی و آموزش ورزش ها از برنامه های جنبی این جشنواره است که قرار است از سوی انجمن امور صنفی ورزش در این نمایشگاه اجرا شود.

اداره کل بهزیستی، وزارت بهداشت، سازمان آکادمی المپیک، سازمان آموزش و پرورش و نشریات مرتبط، با حضور در این جشنواره، مراجعین رابا آخرین فعالیت ها و دستاوردهای خود آشنا می کنند.

این جشنواره از ۱۸ تا ۲۲ آذرماه در محل مرکز مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۹تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکتر فاطمی. خیابان حجاب. نبش هتل لاله قرار دارد.

Submitted by editor6 on