نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در یزد

 نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در یزد برگزار می‌شود. این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد، پارک علمی کودکان و نوجوانانِ پارک علم و فناوری اقبال و مؤسسه فرهنگی هنری قاصدک سپید یزد برگزار می شود.

در این نمایشگاه از میان کتاب‌های ناشران برجسته کشوری در زمینه کودک و نوجوان و همچنین ناشران تخصصی حوزه روانشناسی کودک، کتاب‌هایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و علاوه بر کودکان سنین مختلف، والدین و مربیان آموزشی نیز جزو مخاطبان این نمایشگاه خواهند بود.

در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی کودک استان یزد، علاوه بر عرضه کتاب‌های داستان، تاریخی، علمی و آموزنده برنامه‌های متنوع و سودمندی نظیر مشاوره کتاب به والدین جهت انتخاب کتاب مناسب برای کودک، کارگاه‌های آموزش بازی‌های فکری و کارگاه‌های آموزش هنر و قصه گویی با حضور مربیان و کارشناسان این حوزه دایر است.

یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه، برگزاری جلسه  نقد دو عنوان کتاب در رده سنی نوجوان به نام های "ازدواج مادرم و بدبختی‌های دیگر" و "از من نخواهید لبخند بزنم" - نوشته باربارا پارک و ترجمه نازنین دیهیمی- در ساعت ١٨ روز سه‌شنبه ٢٧ آبان‌ماه ساعت ١٨ خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان یزد، از ٢۴ تا ۳۰ آبان ماه در محل پارک علم و فناوری اقبال واقع در خیابان شهید مطهری یزد برگزار می‌شود.

ساعات بازدید: همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ٨ تا ١٢ و عصرها نیز از ساعت ١۶ تا ٢١

 

 

Submitted by editor3 on