برگزاری کارگاه آموزشیِ سرگرمی مهارت‌افزا در کانون

کارگاه آموزشیِ سرگرمی مهارت‌افزا از سوی دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در روزهای ١٨ و ٢٣ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاهِ آموزشی از ساعت ١۴ تا ١٧ در سالن کنفرانس شماره ٢ مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر «شیوه‌های صحیح گرایش به علم و فن‌آوری در بین دانش‌آموزان»، «چگونگی ترویج مهارت‌آموزی و ایجاد حس اعتماد به نفس در مدارس کشورهای اروپایی و آمریکایی»، «بحث و تبادل نظر در خصوص انواع روش‌های انتقال مفاهیم علمی به دانش‌آموزان»، «اهمیت مهارت و درک مفهومی مباحث درسی»، «معرفی محصولات و شیوه آموزش مفاهیم فیزیک در کتاب‌های علوم تجربی و کتاب‌های کار و فن‌آوری دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه» و «دوره‌های آموزش و سناریوی مسابقه‌های داخلی مدارس و بین مدرسه‌ای» از جمله محورهای این کارگاه آموزشی است.

بر همین اساس، مربیان کانون، آموزگاران، دبیران، طراحان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی می‌توانند مشخصات شخصی خود هم‌چون نام و نام‌خانوادگی، شغل، شماره شناسنامه و انتخاب روز کارگاه را به سامانه دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی با شماره ٣٠٠٠٧۴٠١٠ ارسال و تاییدیه ثبت‌نام را دریافت کنند.

در عین حال، به شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی گواهی‌نامه حضور از سوی دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی و شرکت دانش بنیان کاوش‌گر نیاز فردا صادر خواهد شد.

گفتنی است شرکت در کارگاه آموزشیِ سرگرمی مهارت‌افزا رایگان و ظرفیت هر کارگاه ٣٠ نفر است.

 

Submitted by editor3 on