سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره برگزار می شود

تیتر:
سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره برگزار می شود

سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره از ۱۶ دی ماه با اجرای نمایش‌هایی در نوبت ویژه‌ مدارس کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش سایت مرکز ملی اسیتژ ایران، در سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره، ۱۳ نمایش در ۳۳ نوبت اجرایی، پذیرای کودکان و دانش‌آموزان می‌شود.

در این رویداد، نمایش‌های «خیالباف» به کارگردانی نرگس اصغری، «جفت جورش می‌کنیم» به کارگردانی حامد زحمتکش، «مینار» به کارگردانی غلامرضا احمدی، «نقاشی‌های من» به کارگردانی محبوبه پاداش، «پرواز» به کارگردانی نازیلا پاکیاری، «پیرمرد و دریا» به کارگردانی رجبعلی فلاح، «رویای کفش» به کارگردانی مرضیه اشرفی و «فرار گوسفندی» به کارگردانی ایمان تاج‌سلیمانی در بخش مسابقه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

هیات داوری این بخش را هنگامه مفید، سیمین امیریان و رحمت امینی تشکیل می‌دهند.

همچنین در بخش ویژه‌ و جنبی این جشنواره نمایش‌های «کوپه‌ی شماره‌ی هشت» به کارگردانی مهدی سیم‌ریز، «زیر پوست من» به کارگردانی آرش صادقیان، «عدالت سلیمان» به کارگردانی محمد دریایی، «عروسی سلیمان و بلقیس» به کارگردانی محمد دریایی و «عصاره‌ی مهربانی» به کارگردانی احمد مایل به صحنه می‌روند.

اجرای نمایش‌های این جشنواره طبق برنامه‌ اعلام شده در تماشاخانه‌های «مهر» و «ماه» و تالار «سوره» تا پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه نیز روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره با دبیری هنری حسن دولت آبادی با میزبانی حوزه هنری کودک و نوجوان و با کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
کلیدواژه:
پیوست:
jadva.png (250.56 کیلوبایت)
exp:
2015-01-09
تاریخ:
۹۳/۱۰/۱۶
Submitted by editor3 on