دعوت مرادی کرمانی از خانواده‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب کودک

تیتر:
دعوت مرادی کرمانی از خانواده‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب کودک

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، خالق «قصه‌های مجید»، برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در آستانه‌ی سال نو را امری فرخنده خواند و از مردم دعوت کرد تا در این رویداد مهم شرکت و کتاب کودک را به سبد خرید عیدشان اضافه کنند.

هفدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان از ١٨ تا ٢۴ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود که ضمن اهدای جایزه‌ به برگزیدگان در رشته‌های مختلف، بخش‌های جنبی و نمایشگاهی نیز دارد.

بر اساس این گزارش امسال با ارایه تخفیف‌های مناسب و با حضور بیش از چهل ناشر خصوصی و تخصصی حوزه‌ی کودک و نوجوان، سعی شده تا خانواده‌ها به خرید کتاب برای فرزندان‌شان ترغیب شوند.

بر همین اساس، به عقیده‌ی نویسنده‌ی «خمره»، این‌گونه تلاش‌ها باعث بهبود وضعیت کتاب‌خوانی در کشور و آشنایی بیشتر بچه‌ها با کتاب می‌شود.

بخش‌های جنبی نمایشگاه این جشنواره در سال‌های اخیر کم‌رنگ یا در برخی از سال‌ها متوقف شده بود، اما بار دیگر با افزودن سمینارهای تخصصی و نمایشگاه کتاب و پخش فیلم و تئاتر و برپایی کارگاه‌های هنری برای کودکان و نوجوانان رونق گرفته است.

مرادی می‌گوید: این فکر خیلی خوبی است و من برای دست‌اندرکاران این کار آرزوی موفقیت دارم و خوش‌حالم که به عنوان نویسنده می‌توانم در کنارشان باشم. ان‌شالله مردم از این فکر و حرکت استقبال کنند.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ:
۹۳/۱۱/۱۵
Submitted by editor3 on