حفظ طبیعت و بحران آب موضوع اردوهای تابستانی کانون

تیتر:
حفظ طبیعت و بحران آب موضوع اردوهای تابستانی کانون

اهمیت حفظ محیط‌ زیست و بحران آب در کشور عنوان موضوع‌های پیشنهادی در آیین‌نامه‌ی اجرایی اردوهای تابستانی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اردو از جمله فعالیت‌های هیجان‌انگیز و جذاب برای نوجوانان است که خاطرات آن هم‌واره در ذهن شرکت‌کنندگان باقی می‌ماند و با توجه به ویژگی‌های ذاتی‌ آن قابلیت تلفیق چندین فعالیت را دارد.

بر همین اساس اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون با ابلاغ آیین‌نامه‌ای به تمامی مراکز کانون سراسر کشور اعلام کرده: اردوهای سال ٩۴ با هدف کلی «تقویت مهارت‌های زندگی در کودکان و نوجوانان به سبک ایرانی-اسلامی» به گونه‌ای که بر تمامی رفتار‌ و عملکرد آن‌ها تاثیر داشته باشد، پیش‌بینی شده است.

به گفته محسن حموله مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون، در این آیین‌نامه پیام‌هایی از قبیل: «آب یعنی زندگی»، «آب آبادانی است»، «من زمین را دوست دارم» و «زمین را تنها نگذاریم» برای اردوهای سال ۹۴  کانون در استان‌ها پیشنهاد شده است.

وی هم‌چنین گفت: بر اساس این آیین‌نامه‌، اردوهای امسال به صورت استانی برگزار می‌شود و در صورت فراهم‌ بودن زمینه و شرایط لازم، هر استان می‌تواند برای اعضای دختر یا پسر نوجوان ١٢ تا ١۴ و یا هر دو گروه در فاصله زمانی ١۵ مرداد تا ٢٠ شهریور به صورت جداگانه اردو برگزار کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر و دسترسی به نسخه‌ی کامل آیین‌نامه اجرایی اردوهای اعضای مراکز فرهنگی‌هنری به شکل الکترونیکی به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ:
۹۴/۴/۲۴
Submitted by editor3 on