محمدهادی قوی پیشه

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با محمدهادی قوی پیشه را مشاهده کنید.

«چرا صبر کنم؟» یکی دیگر از مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی است. روی جلد کتاب تنها تصویر بزرگ فیلی را با چشمانی خیره، خرطومی آویزان و دستانی بند چانه‌اش می‌بینیم. فیلی منتظر یک غافلگیری است که فیگی قرار است به او پیشکش کند و برای دریافت آن باید تا صفحات پایانی کتاب صبر کند. اگر شما هم می‌خواهید بدانید این غافل‌گیری ارزش صبر کردن را دارد یا نه، لطفا بدون اینکه کتاب را از آخر به اول بخوانید، در مسیر این غافل‌گیری با فیلی همراه شوید!
دوشنبه, ۲۶ مهر
«نرو دیگه!» از مجموعه کتاب «فیلی و فیگی» ماجرای یک روز دیگر از دوستی آن‌ها است. روزی که به نظر خوب می‌رسد، درست مثل دیروز البته قبل از آن‌که فیگی اعلام کند وقت رفتن‌اش فرا رسیده است.
دوشنبه, ۱۹ مهر
«دیدی پرواز کردم!» یکی دیگر از داستان‌های مجموعه کتاب‌ «فیلی و فیگی» است. با دیدن عنوان و تصویر روی جلد کتاب به نظر می‌رسد در این قسمت پرواز موفقیت آمیز فیگی در انتظار خواننده است. اما مگر یک خوک می‌تواند پرواز کند؟! بر خلاف فیلی، فیگی فکر می‌کند بتواند پرواز کند، شما چه فکر می‌کنید؟
دوشنبه, ۱۹ مهر
«اسباب‌بازی عزیزم» یکی از کتاب‌های مجموعه «فیلی و فیگی» است. دو شخصیتی که انگار هر چیز در داستان‌های‌شان بالا برود و پایین بیاید، یک چیز سر جایش می‌ماند و آن دوستی میان‌شان است. این‌بار آن‌چیزی که در میانه‌ داستان خیلی خیلی بالا می‌رود و بدجوری پایین می‌آید، اسباب‌بازی عزیز و جدید فیگی است. خب حتما خودتان می‌توانید حدس بزنید این پرتاب پر قدرت کار چه کسی بوده است؟ !
دوشنبه, ۲۹ دی
«خوشحال شدی؟» از سری داستان‌های فیلی و فیگی است که به زیبایی و با بیانی ساده و طنزآمیز به اهمیت دوستی، تاثیر آن در کیفیت تجربه‌های روزمره ‌و میزان خوش‌حالی آدم‌ها پرداخته است.
یکشنبه, ۲۱ دی
کتاب «ماشین سواری!» داستان دیگری از مجموعه کتاب «فیلی و فیگی» است. فیلی و فیگی در این داستان با هم به گردش می‌روند و برنامه‌ریزی گردش موضوع اصلی داستان است.
چهارشنبه, ۵ آذر
در «چی کار کردی با خودت!» داستان دیگری از مجموعه کتاب «فیلی و فیگی» از همان ابتدا با یک تغییر ویژه نسبت به روال معمول ماجراهای‌ فیلی و فیگی روبه‌رو می‌شویم. این‌بار فیگی هم نمی‌داند موضوع چیست و قرار است هم‌راه ما مخاطب ماجرایی باشد که فیلی تعریف می‌کند. البته این به معنای کم‌‌رنگ بودن نقش فیگی در داستان نیست. شنونده همیشه نقشی اساسی در یک گفت‌وگو دارد. در این ماجرا هم آن‌قدر نقش شنونده بودن فیگی اهمیت دارد که انگار در شکسته شدن خرطوم فیلی بی‌تاثیر نبوده است!
چهارشنبه, ۵ آذر
«من هم بازی؟» یکی از کتاب‌های مجموعه فیلی و فیگی است. این‌بار فیلی یک توپ زرد کوچک هم‌راه خودش دارد و همین‌طور که مشغول بالا و پایین کردن آن در دستش است،  فکری به سرش می‌زند. بله، فکر یک بازی!
یکشنبه, ۲۵ آبان
«قلعه‌ی درختی» داستان دو پسر، راسل و وارن، است که هر دو به آرزوی داشتن خانه‌ی درختی می‌رسند. راسل خانه‌ای ساده با کمک پدرش می‌سازد و وارن خانه‌ای با برج و بارو که طراحی پدرش است و کارگران برایش می‌سازند، به‌دست می‌آورد. راسل در این باره چه فکر می‌کند؟
سه شنبه, ۸ بهمن
کتاب‌های مجموعه‌ «کودکان در دنیای ما» درباره‌ی بحران‌های پیچیده، دردناک و ترسناک دنیای امروز هستند که کودکان روزانه در معرض آن‌ها هستند، اما چندان درباره‌ آن‌ها نمی‌دانند. این مجموعه کتاب تلاش می‌کند با زبان ساده و تصاویری جذاب این موضوعات را برای کودکان شرح دهد.  
دوشنبه, ۲۵ آذر
کتاب «ماشین‌سواری»، مانند بیشتر داستان‌های فیلی و فیگی روی موضوع دوستی و روابط دوستانه تأکید دارد و با قصه‌ای جدید قصد دارد اهمیت آن را به مخاطب کودک خود یادآوری کند.
چهارشنبه, ۲۳ مرداد
کتاب «ندای مرداب» داستان زندگی کودکی است به نام بوریس. کودکی پرسش‌گر که برای یافتن پاسخ پرسش‌های‌اش فضای امن خانه را ترک می‌کند و در جست‌وجوی هویت گم‌شده‌اش خانواده جدیدی پیدا می‌کند اما در این فضای جدید، هم‌چنان پرسش‌هایش بی‌پاسخ می‌ماند.
دوشنبه, ۲۰ خرداد
کتاب «من قورباغه‌ام تو چی؟» یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی است که به همراه تصویرهای زیبا و جذاب ذهن مخاطب کودکِ خود را با یکی دیگر از مفاهیم ظاهرا ساده اما در عین حال پیچیده و مهمی آشنا می‌کند که هر انسانی از کودکی تا بزرگسالی با آن درگیر است.
چهارشنبه, ۱ خرداد
«ما توی کتابیم!» از مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی است که این بار خواننده را با یک موقعیت بسیار شگرف و هیجان‌انگیز روبه‌رو می‌کند.
دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت
کتاب «اما و مامان و مامانی» داستانِ آفتاب‌پرست کوچولویی‌ست که حوصله‌اش سر رفته و می‌خواهد با مادربزرگش قایم‌باشک بازی کند.
شنبه, ۶ بهمن
کتاب « از طرف آبری با عشق » داستان دختری است یازده ساله‌ به نام آبری که در تصادف رانندگی پدر و خواهر کوچک‌اش را از دست می‌دهد. مادر که در هنگام تصادف راننده بوده است، از نظر روانی به هم ریخته است و پس گذشت مدتی از حادثه روزی بی خبر خانه و آبری را ترک می‌کند و بدون این که به کسی اطلاع بدهد به خانه یکی از دوستانش در ایالتی دیگر می‌رود و به این ترتیب آبری ناگهان همه‌ اعضا خانواده‌اش را از دست می‌‌دهد و خود را تنها می‌یابد.
چهارشنبه, ۱۳ دی