ندا میرزازاده

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با ندا میرزازاده را مشاهده کنید.

کتاب «دختر ستاره‌ای» داستان ورود استار گرل، دختری که تا 16 سالگی در خانه درس خوانده، به دبیرستان مایکا در آریزونای آمریکا است. او با رفتار خود دبیرستان را دستخوش دگرگونی می‌کند. استارگرل متفاوت است؛ در لباس پوشیدن و رفتار. به همه کمک می‌کند، تیم رقیب را هم تشویق می‌کند، برای هم‌مدرسه‌ای‌های خود آهنگ تولد می‌خواند و عاشق یاری رساندن به افراد تنها و درمانده است. این همه تفاوت در مدرسه‌ای که «معمولی بودن» بزرگ‌ترین فضیلت است، استارگرل را در وضعیت دشواری قرار می‌دهد.
چهارشنبه, ۱۷ آذر
اعتماد به نفس پایین یکی از معضلات فرهنگی است که از نیمهٔ دههٔ هشتاد میلادی گسترش یافته ولی باوجود اهمیت آن، تا کنون راهکارهای  مناسبی برای حل این معضل ارائه نشده است. پایین بودن میزان اعتماد به نفس، یکی از مسائل جدی نوجوانان امروز به شمار می‌رود. داشتن فرزند نوجوانی با اعتماد به نفس پایین به این معنا نیست که شما والدین شایسته‌ای نیستید یا در دوران کودکی در مورد آن‌ها کوتاهی کرده‌اید. همهٔ والدین اشتباه می‌کنند و همهٔ کودکان ممکن است برداشت درستی از رفتارهای آن‌ها نداشته باشند. اعتماد به نفس پایین می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که بعضی از آن‌ها به محیط خارج از خانه مربوط‌اند.
یکشنبه, ۷ شهریور
بهره گیری از طنز درآموزش کودکان دارای نیازهای ویژه، به آموزگاران آن‌ها کمک خواهد کرد که در آموزش درس‌ها و رفتار اجتماعی به این گروه از کودکان به موفقیت دست پیدا کنند. به کار بردن طنز در کلاس درس به دانش آموزان با نیازهای ویژه این امکان را می‌دهد که به مدرسه و یادگیری همچون سرگرمی نگاه کنند.
یکشنبه, ۲۴ مرداد