سارا قربانی برزی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با سارا قربانی برزی را مشاهده کنید.

«بردن تمساح به مدرسه؟ هرگز!» از مجموعه کتاب «مگنولیا» درباره بردن یک تمساح به مدرسه برای معرفی طبیعت است. این ایده‌ بسیار جذاب، اما دردسازی برای زنگ علوم است. حالا مگنولیا باید راهی پیدا کند تا تمساح را به خانه ببرد. او در آخر یاد می‌گیرد که خراب‌کاری‌های خود را درست کند و هر چیزی را به کلاس نبرد.
دوشنبه, ۳۰ فروردین
کتاب «این پی‌پی مال کیه؟» اطلاعاتی درباره سرگین جانوران گوناگون مانند فیل افریقایی، پاندا، لاک پشت و... به مخاطب می‌دهد.
یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت
آیا کتاب «اعداد شگفت‌انگیز در زندگی جانوران» کتابی درباره حیات‌وحش است؟ کتابی درباره شمارش است؟ یا کتابی درباره حل مسایل ریاضی؟ این کتاب همه این موارد را در کنار هم گرد آورده است. علوم در دنیای واقعی از یکدیگر جدا نیستند و کتاب «اعداد شگفت‌انگیز در زندگی جانوران» با مثال‌هایی جذاب اعداد و محاسبات را در بستر طبیعت به نمایش می‌گذارد.
سه شنبه, ۳ مهر
کتاب «دایناسورها از سر تا دم» از مجموعه کتاب «از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ هر دایناسور تشویق می‌کند.
چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت
کتاب «جانوران اقیانوس از سر تا دم» از مجموعه کتاب «از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ هر جانور تشویق می‌کند.
سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت