فراز پندار

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با فراز پندار را مشاهده کنید.

کتاب «مامانم همیشه دوستم دارد!» درباره دوست داشتن همیشگی است. درباره مامان تمساحی که همیشه و در همه حال تمساح کوچولو را دوست دارد. مامان تمساح از اول کتاب شروع میکند به توضیح دادن به تمساح کوچولو که در چه حالتها و موقعیتهایی او را دوست دارد. در کنار نام بردن از حالتها و شرایط مختلفی که تمساح کوچولو برای مادرش دوستداشتنی است مادر عددها را هم برای تمساح کوچولو میشمارد. گویی میخواهد به تمساح کوچولو شمردن را هم آموزش دهد. 
سه شنبه, ۲۰ آبان
کتاب «مدرسه چه خوبه» برای کودکانی که نگران روز نخست مدرسه‌شان هستند، مناسب است. لولا درباره این‌که باید به مدرسه برود یا نه مطمئن نیست. او فکر می‌کند نیازی نیست بتواند تا بیشتر از ده بشمارد چون هیچ‌وقت بیشتر از ده‌تا شیرینی نمی‌خورد.
سه شنبه, ۲۰ شهریور
روز اولی است که خرگوش کوچولو می خواهد به پپش دبستانی برود و به خاطر دور شدن از مادرش نگران، مضطرب وعصبانی است . او آرزو می کند که حداقل بتواند روز اولی که به پیش دبستان می رود مادرش را با خود ببرد. او در خیال خود مادرش را خیلی کوچک کرده و در جیبش می گذارد.
شنبه, ۹ شهریور
داستان کتاب «دست‌هایت را بشوی» در مورد شاهزاده کوچولویی است که عاشق این است که خودش را کثیف کند؛ درست مثل خیلی از بچه‌های دیگر.
دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت
باز هم همان ماجرای همیشگی، توپ بازی در اتاق و شکستن یکی از وسیله های گرانبها یا محبوب بزرگترها. حالا موشی چه کار باید بکند؟ هر چه با برادرش موش موشی فکرهای شان را روی هم می گذارند، چیزی به عقل شان نمی رسد، یا اگر هم می رسد، فایده ای ندارد.
شنبه, ۵ آذر