فروغ فرجود

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با فروغ فرجود را مشاهده کنید.

کتاب «پرندگان» از مجموعه کتاب «از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ هر پرنده تشویق می‌کند.
چهارشنبه, ۷ اسفند
کتاب اگر... نگاهی متفاوت به عددها و اندازه های بزرگ ، اطلاعاتی درباره‌ی عددها و اندازه‌های بسیار بزرگ به مخاطب می‌دهد. از نکات جذاب کتاب این است که نویسنده با کوچک کردن مفاهیم و عددهای بزرگ به شکل‌هایی با مقیاس کوچک که برای مخاطب آشناست، سعی در شناساندن بهتر دنیای اطراف را به او دارد. معلم می‌تواند از این موضوع برای آموزش غیرمستقیم این عددها و مقیاس‌ها استفاده کند.
یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت
کتاب «دایناسورها از سر تا دم» از مجموعه کتاب «از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ هر دایناسور تشویق می‌کند.
چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت
کتاب «جانوران اقیانوس از سر تا دم» از مجموعه کتاب «از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ هر جانور تشویق می‌کند.
سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت
کتاب «بندپایان از سر تا دم» از مجموعه کتاب «از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ هر جانور تشویق می‌کند.
شنبه, ۱ اردیبهشت