مریم فیاضی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با مریم فیاضی را مشاهده کنید.

کتاب «اپل و رین» تازه‌ترین اثر نویسنده‌ی محبوب و پرافتخارِ رمان‌های نوجوان، سارا کروسان است؛ داستانی خواندنی و تأثیرگذار که احتمالاً هر نوجوانی (به‌ویژه دختران) با اشتیاق آن را تا انتها دنبال خواهد کرد. کروسان به زیبایی توانسته است احساسات و درونیات اپل را به تصویر بکشد و خواننده را، در مسیر رشد اپل از کودکی به نوجوانی، با او همراه کند. این کتاب داستانی واقع‌گرا و پرکشش درباره‌ی بزرگ شدن، مهارت عشق ورزیدن و روابط انسانی است.
یکشنبه, ۱۵ بهمن
خوب گوش کن! بیرون چادر صداهایی می‌آید! همه جا تاریک است! هیچ چیزی نمی‌بینی شاید کمی ترسناک باشد. اما... بیرون چادر دنیای بزرگی پر از زیبایی و شگفتی است. تنها با یک چراغ می‌توانی این زیبایی‌هارا ببینی و کشف کنی... این متن اول کتاب «چراغ قوه» نوشته شده و آنقدر وسوسه‌برانگیز است که دلمان نمی‌آید توی چادر بمانیم. برای همین چراغ قوه برمی‌داریم و راه می‌افتیم توی دنیای کتاب دنبال چیزهای شگفت‌انگیز گشتن.
سه شنبه, ۲۹ بهمن
کتاب «ماجرای عجیب ماموت گم شده» داستان پسرکی به نام اسکار است که به کمک دوست بزرگ ماموت خود می‌رود تا برادر کوچک بازیگوشش را پیدا کند و به موزه برگرداند.
شنبه, ۱۱ آبان
بعد از خواندن رمان‌های «اَپل و رِین» (نشر هوپا) و «ما یک نفر» (نشر پیدایش) و آشنایی با قلم و جهانِ ذهنی «سارا کروسان» پیش‌بینیِ دور از ذهن و انتظار زیادی نبود که کتاب «وزن آب» هم یک رمان خوب باشد.
شنبه, ۸ دی