مرسر مایر

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با مرسر مایر را مشاهده کنید.

کتاب «هرجا میرم یک هیولا است!» با موضوع اصلی مقابله با ترس، کتابی سرگرم‌کننده و جذاب است که به مفاهیم دیگری از جمله مهارت حل مسئله، افزایش اعتماد‌به‌نفس و شجاعت نیز اشاره می‌کند.
سه شنبه, ۹ خرداد
کریتر در «چه خواب بدی دیدم!» از مجموعه کتاب «ماجراهای کریتر» خواب می‌بیند هرکاری دوست داشته باشد می‌تواند انجام دهد. کارهایی که حتی باعث ترس در دیگران می‌شود. در نتیجه در پایان خوابش، هیچ کس کنارش نیست تا برایش قصه بگوید. کریتر خیلی می‌ترسد اما بیدار می‌شود و می‌فهمد یک خواب بد دیده است.
سه شنبه, ۴ آذر
کتاب «بیمارستان که ترس ندارد» به موضوعی دلهره‌آور و ناآشنا برای کودکان، رفتن به بیمارستان، می‌پردازد.
یکشنبه, ۳۰ شهریور
کتاب‌هایی که سعی می‌کنند مهارت‌های زندگی را به کودکان بیاموزند در این سال‌ها کم نبوده‌اند. اما معمولاً کتاب‌هایی موفق بوده‌اند که یا از چاشنی تخیل و طنز استفاده کرده‌اند یا تصویرسازی خیلی خوبی داشته‌اند. در این مجموعه، نویسنده که احتمالاً تصویرگر هم هست، ولی ناشر فراموش کرده است اسم تصویرگر را بیاورد! از چاشنی تخیل و طنز در خلق تصاویر استفاده کرده است و همین مسأله باعث شده جذابیت کار دو یا سه چندان شود.
چهارشنبه, ۲۱ اسفند
اگر یک روز همراه مادر به شهر بروید چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ اگر روزی دیگر همراه پدر به اردو بروید چه؟ کتاب «فقط من و مامان / فقط من و بابا» دو داستان در یک کتاب است. در داستان اول قهرمان داستان همراه مادر خود به شهر می‌رود. او قورباغه سبز، حیوان خانگی‌اش را نیز همراه خود آورده است. آن‌ها برای رفتن به شهر سوار قطار می‌شوند، به دیدن موزه جانوران می‌روند و تصمیم می‌گیرند ناهار خود را در یک رستوران بخورند. اما همه چیز به خوبی و خوشی پیش نمی‌رود و قهرمان داستان مرتب به دردسر می‌افتد. پس از پایان این داستان می‌توانید کتاب را بچرخانید و از انتها، داستان «فقط من و بابا» را بخوانید. آن‌ها در این داستان به اردو (کمپینگ) می‌روند. داستان، تلاش‌ها و اشتباه های کودک قهرمان داستان و همراهی‌ پدرش را روایت می‌کند.
دوشنبه, ۲۵ مرداد
  شاید همه ی ما گاهی اوقات از گفتن واقعیت می ترسیم یا بخشی از واقعیت را پنهان می کنیم. اما اگر بدانیم که در پایان همه دروغ هایی که می گوییم، هرچند که کسی متوجه آن نشود، حال ما به نوعی «بــد» می شود، شاید دیگر دروغ نگوییم. کتاب «راستشو بگو!!» داستان کرایتر کوچولو را روایت می کند که گاهی اوقات دروغ می گوید یا گاهی همه واقعیت را نمی گوید.
چهارشنبه, ۱۹ خرداد