پرناز نیری

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با پرناز نیری را مشاهده کنید.

«چرا به جوجه اردک کلوچه دادند؟» از مجموعه کتاب «کبوتر» داستان دلنشین کبوتری است که بر خلاف ظاهر ساده‌اش، قانع کردن‌ او اصلا کار ساده‌‍‌ای نیست و احتمالا شما را یاد پرسشگری پر سر و صدا در نزدیکیتان خواهد انداخت.
یکشنبه, ۳۰ شهریور
«کبوتر باید حمام کند!» از مجموعه کتاب «کبوتر» داستان دلنشین کبوتری است که لزوم حمام رفتن را نمی‌فهمد و ده‌ها دلیل عجیب و خنده‌دار برای حمام نرفتن دارد، داستانی آشنا برای بسیاری از پدران و مادران.
یکشنبه, ۳۰ شهریور
«ماهی بالای درخت» داستان الی است. اَلی یک راز دارد ... و آن این است که قادر به خواندن نیست. به نظر او حروف، شبیه سوسک‌های سیاهی هستند که روی دیوار رژه می‌روند. او می‌گوید: اگر وقت داشتم، می‌توانستم بعضی از کلمات را بخوانم، اما وقتی دستپاچه هستم، مغزم مثل یک عالمه خاک اره می‌شود که روی زمین پخش و پلا شده است!!  
چهارشنبه, ۷ خرداد
کتاب «شانس ضرب در هفت»، داستان از دست دادن و مرگ عزیزان و کنار آمدن با این رنج و از نو شروع کردن است. بیدی شانس دختر دوازده ساله‌ی نابغه‌ای است که خانواده‌ی شانس او را از کودکی به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند. او به دلیل متفاوت و نابغه بودن نمی‌تواند با همسن و سال‌هایش ارتباط بگیرد و دوستی ندارد.
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت
پیتر نه سال دارد. برادر کوچکش فارلی که همه او را قندعسل صدا می‌زنند سه ساله است. او یک آتش‌پاره تمام‌عیار است و لجبازی‌ها و شیطنت‌ها و خرابکاری‌هایش ماجراهای طنزآمیزی را به وجود می‌آورد. آن دو با پدر و مادرشان در یک آپارتمان قدیمی در نیویورک زندگی می‌کنند. کارهای قند عسل همیشه پیتر را کلافه می‌کند. او از اینکه دیگران با قند عسل به مهربانی رفتارمی کنند دلخور است.
یکشنبه, ۱۷ خرداد