قاسم کریمی تهران

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با قاسم کریمی تهران را مشاهده کنید.

کودکان خردسال در سال‌های اولیه زندگی خود، احساسات گیج‌کننده بسیاری را تجربه می‌کنند. در کتاب «من ترسویم» از مجموعه کتاب «احساس‌های تو» به شناخت احساس ترس و وحشت – همان‌طور که توسط کودک تجربه می‌شود- و راهکارهای کنار آمدن با آن از نگاهی اطمینان‌بخش می‌پردازد؛ با رویکردی طنزآمیز علت ترسیدن آدم‌ها را بررسی می‌کند و بهترین راه رودررویی با آن موقعیت را از طریق محتوایی مناسب سن، بدون بزرگنمایی یا ترساندن کودک، نشان می‌دهد. 
یکشنبه, ۲۳ آبان
«بیا جشن تولد بگیریم!» از مجموعه کتاب «من و داداشم!» داستان ماجراهایی است که گودون در روز تولدش، با برادر کوچک خود دارد. او برای این که نگذارد برادرش خراب‌کاری کند، هرکاری می‌کند، اما همه چیز آن‌طور که او می‌خواهد پیش نمی‌رود. گودون در پایان جشن، در می‌یابد که به خاطر برادرش به مهمان‌‌ها خوش می‌گذرد.
چهارشنبه, ۲۶ آذر
یک سفر طبیعت‌گردی چه تجهیزاتی نیاز دارد؟ حواسمان باید به چه کارهایی باشد؟ کتاب «چگونه در اردو زندگی کنیم؟» راهنمایی برای سفر و کمپ زدن در طبیعت است.
یکشنبه, ۶ مرداد
"وقتی بابا شاه شده بود" داستان پسر کوچکی است که رابطه عمیق و نزدیکی با پدرش دارد. از دیدگاه او پدرش بهترین بابای دنیاست. آغوشش گرم و نرم است و هیچکس نمی تواند مثل پدر با او بازی کند.
سه شنبه, ۲۴ دی