موسسه فرهنگی منادی تربیت

"پکا" معلول به دنیا آمده است با دست و پای معیوب، گردن کج، چشم های چپ. او پی در پی مریض می شود و از حرف های عجیبش هم نمی شود سر درآورد. او تخیل و افکار عجیب و جالبی دارد و در جهان بیش از هر چیز دیگر "دوست داشتن" را می فهمد.
یکشنبه, ۲۹ فروردین
"خوب فکر کن، ببین اولین اسباب بازی ات را به یاد می آوری...؟ نه! آن ماشین قرمز را نمی گویم ... عروسک مو طلایی هم نه ... جغجغه را هم نمی گویم ... چرا این قدر دور می روی؟ به چیزی دم دست تر فکر کن ...."
یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت
کتاب "لوئیس بریل" زندگینامه لوئیس بریل -آموزگار، آهنگساز و نوازنده چیره دست پیانو و مخترع خط بریل ویژه نابینایان- از تولد تا مرگ است. لوئیس بریل در ژانویه سال ۱۸۰۹ در "کوپ ری"- روستای کوچکی در فرانسه- به دنیا آمد.
یکشنبه, ۲۷ بهمن
شاید یکی از اسرار ماندگاری شاهنامه فردوسی جنبه قوی داستانی و داستان های متعدد آن باشد. مجموعه داستان‌های شاهنامه مجموعه‌ایست که برخی از این داستان‌ها را با محور قراردادن شخصیت‌های شاهنامه بازنویسی کرده است.
سه شنبه, ۱۰ دی
حکایت اول "شیطان و فرعون" نام دارد که در آن شیطان علت نافرمانی از خداوند در امر سجده نکردن به انسان را در گفتگو با فرعون مصر که ادعای خدایی دارد، فاش می‌سازد .حکایت دوم "پیامبران دروغی" نام دارد که گفتگو و حاضرجوابی ‌های مدعیان پیامبری با هارون‌الرشید خلیفه عباسی است.
پنجشنبه, ۳۰ آبان