آیین اختتامیه دومین دور جایزه سپیدار برگزار می‌شود

آیین اختتامیه‌ دومین دور جایزه سپیدار، ۲۹ دی‌ماه برابر با روز ملی هوای پاک در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

جایزه‌ی سپیدار در دو بخش آثار ادبی و غیر ادبی برای کودکان و نوجوانان و همچنین بخش ادبی آثاری که تا کنون چاپ نشده است، برای نویسندگان و شاعران بزرگسال برگزار می‌شود. این جایزه، جشنواره‌ای در حوزه‌ی محیط‌زیست است که در دومین دور برگزاری خود به صورت فردی و گروهی در قالب بخش‌های ادبی و غیرادبی ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال برگزار شده است. داوری آثار شرکت‌کننده در این جایزه، در دو مرحله صورت گرفته است.

فراخوان شرکت در این جایزه، فروردین‌ماه ۱۳۹۵ از سوی انتشارات فنی ایران منتشر شد. در دومین دور جایزه سپیدار در مجموع حدود ۱۰۰۰ اثر از کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف داستان، شعر، عکس، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس و فیلم کوتاه، نشریه اینترنتی، گزارش و مصاحبه و همچنین ۴۲۷ اثر ادبی از بزرگسالان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

آیین اختتامیه جایزه سپیدار برای دومین سال پیاپی، ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۵ برابر با روز ملی هوای پاک از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری مراسم اختتامیه: خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، سالن شهید بهنام محمدی

 

 

Submitted by editor71 on