سومین نشست «استانداردسازی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان» برگزار می‌شود

کارشناسان حوزه‌ی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان در سومین نشست «استانداردسازی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان» به بررسی استانداردهای این حوزه می‌پردازند.

به گزارش دبیرخانه تخصصی ارتقاء کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران، سومین نشست «استانداردسازی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان» با محوریت تصویرگری و با حضور دکتر محسن حسن‌پور، دکتر احمد شاکری، دکتر علی بوذری و هدا حدادی برگزار و چالش‌های استانداردهای تصویرگری به بحث گذاشته می‌‌شود.

در این نشست که یکم اسفندماه ۱۳۹۵ پذیرای مدعوین و فعالان عرصه‌ی فرهنگ و کتاب خواهد بود کارشناسان به بررسی آسیب‌های پیش روی تصویرگری و بیان راه حل این موانع می‌پردازند.

«انتزاع در تصویرگری و آسیب‌های آن» موضوعی است که محسن حسن‌پور (‌رییس هیات مدیره‌ی انجمن تصویرگران)‌ به آن خواهد پرداخت و علی بوذری، پژوهشگر هنر به مساله «تصویرگری کتاب ایرانی در بازار جهانی» اشاره خواهد داشت. هدا حدادی، نویسنده و تصویرگر نیز «استانداردهای کتاب‌های تصویری» را با تکیه بر تصویرگری دیجیتالی به بحث خواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که سومین نشست‌ «استانداردسازی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان» در سالن کنفرانس مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر، بن بست مهربان، پلاک ۲ برگزار خواهد شد.

 

Submitted by editor71 on