برندگان مسابقه «یادگارهای با هم خواندن» جوایز خود را دریافت کردند

در پی برگزاری مسابقه‌ی عکاسی «یادگارهای با هم خواندن» که در پیوند با برنامه‌ی «با من بخوان» و پشتیبانی مدیران شرکت سازورسازه آذرستان، ویژه‌ی خانواده‌های کارکنان این شرکت در خرداد و تیرماه سال جاری اجرا شد، در روزهای پایانی مردادماه ۱۳۹۵ برندگان این مسابقه انتخاب شدند و جوایز خود را در محل کتابخانه‌ی بامن بخوان در شرکت سازورسازه دریافت کردند.

استقبال خانواده‌های کارکنان شرکت سازورسازه از این مسابقه بسیار چشمگیر بود. از میان ۱۴۰۰ عکس دریافتی از ۱۲۵ خانواده‌ی شرکت‌کننده در این رقابت، ۳۰ اثر به مرحله‌ی نهایی راه یافت که از میان این آثار، ۱۴ اثر، عنوان آثار برگزیده را از آن خود کردند. در نخستین روز خردادماه از خانواده‌های کارگران و کارمندان شرکت سازورسازه دعوت شد تا در مسابقه «یادگارهای با هم خواندن» شرکت کنند. از آن هاخواسته شد تا از لحظه‌های به‌یادماندنی کتاب‌خوانی با کودکان خود عکس بگیرند و برای مسئولان کتابخانه ارسال کنند. ابتدا به خانواده‌های داوطلب برای شرکت در این مسابقه، بروشور راهنمای مسابقه‌ی عکاسی داده شد تا به کمک آن با شیوه‌ی صحیح عکاسی و عکس‌های متناسب با استانداردهای تعیین‌شده از سوی برگزارکنندگان این رقابت آشنا شوند.

موضوع های تعیین‌شده برای عکاسی در این مسابقه عبارت بود از:

• کودک یا گروه کودکان در حال خواندن

• خانواده در حال خواندن کتاب

• کتابخوانی مادر برای کودک یا کودکان

• کتابخوانی پدر برای کودک یا کودکان

• کتابخوانی مادر و پدر برای کودک یا کودکان

• کتابخوانی خواهران و برداران در کنار یکدیگر

• کتابخوانی همه اعضای خانواده در کنار یکدیگر

به برگزیدگان این رقابت، هدایای نقدی به همراه عکسی منتخب از کودکان شان روز چهارشنبه ۲۷ مرداد از سوی داوران مسابقه اهدا شد و برای تشویق بیشتر خانواده به کتابخوانی با فرزندان خود، عکس‌های برگزیده شده در مرحله‌ی نهایی بر دیوارهای کارخانه آویخته شد.

اهدای جوایز

مسابقه عکاسی

موسسه‌ی پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با اجرای برنامه‌ی «با من بخوان» از سال ۱۳۹۳ همکاری خود را با شرکت سازور سازه‌ی آذرستان با هدف ترویج کتاب‌خوانی میان کودکان کارمندان و کارگران این شرکت و رساندن کتاب‌های مناسب و باکیفیت به آن‌ها آغاز کرده است. این موسسه در مهرماه ۱۳۹۴ با پشتیبانی شرکت سازورسازه، کتابخانه‌ی «با من بخوان» را با نزدیک به ۳۰۰۰ جلد کتاب در این شرکت برپا کرد و در دی‌ماه ۱۳۹۴ مسابقه‌ی «کدام کتاب را بیشتر از همه دوست داشتم» را با هدف ترویج کتابخوانی در میان کودکان ونوجوانان و تشویق خانواده‌ها به کتابخوانی با فرزندانشان در این شرکت برگزار کرد. با استقبال خانواده های از مسابقه‌ی نخست، مسئولان کتابخانه و مدیران شرکت بر آن شدند که مسابقه‌ی عکاسی را جهت تشویق خانواده ها به خواندن برگزار کنند. هم اکنون کارشناسان با من بخوان در تدارک برگزاری مسابقه دیگری در این شرکت هستند.


با مراجعه به آدرس زیر، عکس‌های برگزیده بیشتری را مشاهده کنید:

عکس‌های برگزیده‌ی مسابقه‌ی یادگارهای با هم خواندن

درباره‌ی «با من بخوان» بیشتر بدانید:

با من بخوان

عکس های برگزیده

عکس های ارسالی

عکس های برگزیده

عکس های ارسالی

عکس های ارسالی

Submitted by editor71 on