کارگاه یک‌روزه «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» برگزار می‌شود

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، کارگاه یک‌روزه‌ی «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» را با در برگیری موضوعاتی چون ادبیات کودکان، آشنایی با عناصر داستان و بلندخوانی برگزار می‌کند.

کارگاه یک‌روزه‌ی «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» سه موضوع بلندخوانی با کودکان، آشنایی با عناصر داستان و کارگاه ادبیات کودکان را شامل می‌شود که از موضوعات اصلی در ترویج کتاب‌خوانی میان کودکان است. والدین، مربیان کودک، آموزگاران، کتابداران، مروجان کتابخوانی، تصویرگران کتاب‌های کودک و علاقه‌مندان به ترویج کتاب‌خوانی، مخاطبان اصلی این کارگاه هستند.

در بخش بلندخوانی این کارگاه، حاضران می‌آموزند که چطور کودکان را برای بلندخوانی آماده کنند. با شیوه‌ی نگاه داشتن کتاب در نشست‌های بلندخوانی و چگونگی خواندن درست کتاب آشنا می‌شوند و تکنیک‌های موثر کتابخوانی را می‌آموزند.

در بخش آشنایی با عناصر داستان، شرکت‌کنندگان، عناصر ادبی و روش‌های سهیم شدن عناصر ادبی با کودکان و نوجوانان و همچنین تاثیر آن را در درک کودکان و نوجوانان از داستان فرامی‌گیرند.

و در بخش ادبیات کودکان، افراد با مفهوم ادبیات کودک و کتاب باکیفیت و گونه‌های کتاب کودک آشنا می‌شوند.

این کارگاه در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد. همچنین در این کارگاه به شرکت‌کنندگان دستنامه‌هایی با توجه به موضوعات مطرح‌شده در کارگاه ارائه خواهد شد.

کارگاه یک‌روزه‌ی «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» روز جمعه ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸ تا ۱۳ در تهران، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، انتهای بلوار، گل افشان شمالی، کوچه‌ی دوم، پلاک ۲۰، دفتر موسسه خیریه مهرگیتی برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در این کارگاه ۸۵ ، هزار تومان است.

شماره کارت جهت واریز هزینه‌ی کارگاه: ۰۳۴۸-۴۲۱۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ به نام مهدی محمدی- بانک ملی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۸۸۵۵۲۳۱۸-۲۱ تماس بگیرید یا به سایت www.khanak.org مراجعه کنید.

نویسنده
گروه خبر کتابک
کلیدواژه:
Submitted by editor71 on