شهره نورصالحی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با شهره نورصالحی را مشاهده کنید.

کتاب فرار به موزه نیویورک داستان دختر ۱۲ ساله‌ای به نام کلودیا است که با خانواده‌اش در حومه شهر نیویورک زندگی می‌کند. کلودیا که فرزند ارشد و تنها دختر خانواده است به علت بی‌توجهی خانواده و یکنواختی زندگیش تصمیم می‌گیرد با برادر ۹ ساله‌اش جیمی به موزه نیویورک فرار کند.
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت
 آیا می دانستید بعضی از پژوهش ها و آزمایش های دانشمندان به آن ها آسیب رسانده، حتی در این بین دانشمندی هم هست که کشف او به مرگش انجامیده است؟ آیا می دانستید معروف ترین دانشمند زمان ما، در آزمون ورودی دانشگاه پذیرفته نشد؟ شاید این موضوع سبب بشود دفعه بعد که در امتحانی رد شدید، غصه نخورید. دوست دارید این دانشمندان را بشناسید؟
شنبه, ۸ آبان
شاید تاکنون نام «توتان خامون» را شنیده باشید. او یکی از مشهورترین فرعون های مصر بود که در نُـه سالگی رهبر شماره یک جهان شد و در نوزده سالگی به دلیل نامعلومی، از دنیا رفت. او با خواهرش، عروسی کرد و البته پیامدهای این کارش را هم دید.
شنبه, ۱ آبان
نولان برد پسری ریزه – میزه، باهوش و نابغه در ریاضی ولی دست و پا چلفتی است به طوری که نمی تواند بند کفشش را ببندد. در مقابل او یک همکلاسی دارد که قلدر و زورگوست و تا می تواند تقلب و دزدی می کند، بی نوبت توی صف می ایستد و بچه های کوچک را می ترساند.
سه شنبه, ۷ شهریور
یک شب پسری در خانه باب و جون؛ پیرمرد و پیرزنی کهنسال (کفاش و رختشوی)، را می‌زند و پناه می‌خواهد و در معرفی خود می‌گوید: "من موش بودم." باب و جون اسم او را راجر می‌گذارند و در صدد پیداکردن خانواده‌اش برمی‌آیند اما هیچ سرنخی پیدا نمی‌کنند.
شنبه, ۱۰ اسفند
یک سلسله ناپدید شدن های مرموز و بی‌دلیل در شهر اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان که گربه‌ای سیاه است، متوجه می‌شود گربه‌های سیاه یکی یکی ناپدید می‌شوند. وقتی او شاهد یک مورد گربه دزدی می‌شود، سعی می‌کند سرنخ تمام این اتفاقات را پیدا کند.
پنجشنبه, ۳۰ آبان