ارین ای استید

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با ارین ای استید را مشاهده کنید.

کتاب «دوستی دوطرفه» داستان یک دوستی لطیف میان آموس، کارگر باغ‌وحش، و جانورانی است که او میان همه‌ سرشلوغی‌هایش به نیازهایشان توجه می‌کند. «دوستی دوطرفه» نوشته‌ «فیلیپ سی استید» با تصویرگری «ارین ای. استید» را آرام‌تر از آن‌چه فکر می‌کنید ورق خواهید زد. البته در این کتاب ازدحام کلماتی که پشت هم قطار شده باشند، به چشم نمی‌خورد و تمام متن‌ در کادرهایی رنگی و مختصر خلاصه شده است. اما تصویر‌ها پر از جزئیاتی هستند که دنبال کردن‌شان می‌تواند ضرباهنگ خواندن کتاب را مثل ضرباهنگ زندگی شخصیت‌های داستان آرام کند. برای نمونه، ماجرای موشی را که از ابتدا در داستان حضور دارد و پرنده‌ای که همراه حیوانات دیگر به خانه آموس می‌آید را تنها از مسیر تصویر می‌توانید دنبال کنید.
پنجشنبه, ۲۰ شهریور
اگر دوست داری یک نهنگ ببینی، باید بدانی که به چه چیزهایی نگاه نکنی. رزهای صورتی، پلیکان‌ها، دزدان دریایی و... اگر می‌خواهی یک نهنگ ببینی، باید چشم بدوزی به دریا و صبر کنی و صبر کنی و صبر کنی...
شنبه, ۲۶ دی
  خرس دلش می‌خواهد برای دوستانش قصه بگوید. اما به زودی زمستان از راه خواهد رسید و دوستانش باید خود را برای زمستان آماده کنند و وقتی برای شنیدن قصه‌ی خرس ندارند. موش برای زمستان دانه جمع می‌کند، اردک خودش را برای پرواز به جنوب آماده می‌کند، قورباغه به دنبال جای گرمی برای خواب در زمستان می‌گردد. خرس به دوستانش کمک می‌کند تا برای زمستان آماده شوند. با آمدن بهار زمان آن است که خرس قصه‌اش را برای دوستانش بگوید.
چهارشنبه, ۲ دی