جکلین ویلسون

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با جکلین ویلسون را مشاهده کنید.

کتاب تعطیلات عجیب و غریب داستان پسری است نه ساله که علاقه‌ زیادی به تماشای تلویزیون، خواندن کتاب و درست کردن پازل دارد؛ اما اصلاً از ورزش کردن و سرگرمی‌های پر جنب‌وجوش لذت نمی‌برد؛ و از همه مهم‌تر نمی‌تواند بدون خرس عروسکی‌اش شب‌ها بخوابد. تا این‌که یک روز پدرش او را در یک عمل انجام‌شده می‌دهد و تیم را علی‌رغم مخالفتش در یک اردوی ماجراجویانه ثبت‌نام می‌کند.
دوشنبه, ۸ خرداد
«هتل ستاره» درباره‌ دختری است ده ساله به نام السا که داستان را روایت می‌کند. او بسیار پرجنب‌وجوش است با موها و قیافه‌ای شبیه به شیر و صدایی به بلندی غرش شیر. او با وجود تجربه‌های تلخ زندگی‌اش می‌خواهد در آینده کمدین شود. السا عاشق جوک گفتن است و در سخت‌ترین شرایط هم از جوک گفتن دست برنمی‌دارد، البته بیشتر وقت‌ها هیچ‌کس به جوک‌هایش نمی‌خندد.
چهارشنبه, ۳ خرداد
لی لی دوست دارد گاهی تنها باشد اما باید از دو برادر ۶ ساله و خواهری سه ساله نگهداری کند.
سه شنبه, ۳ تیر
تریسی دختر ده ساله ای است که پدر ندارد و مادر که توانایی نگهداری او را ندارد، او را به پرورشگاه سپرده است. تریسی همواره رویای با مادر بودن یا داشتن سرپرستی دلخواه را در سر می پروراند.
شنبه, ۲ شهریور
الا دختری هشت ساله که پس از ازدواج دوباره مادر با جک و بارداری او اکنون با دو رقیب روبروست: ناپدری ونوزاد جدید. به همین خاطر پیوسته در حسرت و آرزوی روزهایی است که با مادرش تنها زندگی می کرد و مادر فقط برای او بود.
شنبه, ۵ اسفند
جید و ویکی دو دوست صمیمی و جدانشدنی هستند. یک روز که با هم بر سر اینکه در گروه دو باشند یا نمایش با هم بگو مگو می کنند و جید هم تصمیم می گیرد از شرکت در هر دو گروه انصراف دهد. ویکی با عصبانیت از جید جدا می شود و بلافاصله با ماشین تصادف می کند.
شنبه, ۲ دی