فیلیپ پولمن

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با فیلیپ پولمن را مشاهده کنید.

کتاب «پل شکسته» داستان زندگی‌ دختر نوجوانی است به نام جینی. جینی شانزده ساله است و با پدرش زندگی می‌کند. جینی هرگز مادرش را ندیده است و تنها می‌داند که او نقاش و اهل هاییتی بوده و پس از تولد جینی از دنیا رفته است.
دوشنبه, ۳۱ تیر
یک اتفاقِ یک در میلیون می افتد: صاعقه می زند و به مترسک جان می دهد. مترسک از پسرکی به نام جک کمک می خواهد. جک پا برایش جور می کند و می شود خدمتکارش. بدین ترتیب، سفر پر ماجرای مترسک و جک شروع می شود. سرکورلی وکیل خانواده ی بوفالونی هاست؛ فامیل هایی که پنولفوی، سازنده ی مترسک، را به تنگ آورده اند؛ همان ها که می خواهند مزرعه را بخشکانند و جایش کارخانه ی علف کش بسازند. در طول سفر، هر از گاهی پیداشان می شود. آن ها دنبال مترسک می گردند که حالا رقیب شان شده است.
چهارشنبه, ۲۸ آبان
داستانی در فضای آلمان و به سبک گوتیک و اسرارآمیز، ماهرانه، پیچیده، سرگرم کننده، ترسناک، هیجان انگیز و هوشمندانه است. قصه ای پریانی برای کودکان و داستانی تفکربرانگیز و هنرمندانه از نظر روایت برای بزرگسالان. داستانی در ژانر وحشت درباره ی خیر و شر، مهربانی و خودخواهی، زندگی و هنر.
شنبه, ۲۶ فروردین
یک شب پسری در خانه باب و جون؛ پیرمرد و پیرزنی کهنسال (کفاش و رختشوی)، را می‌زند و پناه می‌خواهد و در معرفی خود می‌گوید: "من موش بودم." باب و جون اسم او را راجر می‌گذارند و در صدد پیداکردن خانواده‌اش برمی‌آیند اما هیچ سرنخی پیدا نمی‌کنند.
شنبه, ۱۰ اسفند