گروه علوم شورای کتاب کودک

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با گروه علوم شورای کتاب کودک را مشاهده کنید.

کتاب «آسمان‌خراش‌‌ها، آشنایی با آسمان‌خراش‌‌ها و معمارانشان» درباره بلندترین ساختمان‌های جهان و آسمان‌خراش‌هایی  مانند برج ایفل ، ساختمان بیمه و... و معماران مشهوری که این سازه‌ها را ساخته‌اند اطلاعاتی به مخاطب می‌دهد.
چهارشنبه, ۱۹ تیر
کتاب «خانه‌های مدرن، آشنایی با خانه‌های مدرن و معمارانشان» اطلاعاتی درباره معماری مدرن با تمرکز بر معماری خانه‌های مدرن از شروع تا به امروز به مخاطب می‌دهد.
سه شنبه, ۱۸ تیر
کتاب «دستگاه‌های فوق العاده مادربزرگ آماچی» داستانی کوتاه و شیرین است که در آن مادربزرگ آماچی برای  نوه‌اش شیرینی نارگیلی می‌پزد.
شنبه, ۱۵ تیر
کتاب «زنان در علم: ۵۰ پیشگام جسور که دنیا را تغییر دادند» داستان زندگی علمی۵۰ زن پیشگام در علم است که هر کدام از آن‌ها با توجه به شرایط سختی که در زندگی با آن روبه رو بوده‌اند مانند: تبعیض نژادی، جنسیتی و ... توانستند در حوزه‌های مختلف علمی به کشفیاتی دست یابند.
چهارشنبه, ۸ خرداد
کتاب «این پی‌پی مال کیه؟» اطلاعاتی درباره سرگین جانوران گوناگون مانند فیل افریقایی، پاندا، لاک پشت و... به مخاطب می‌دهد.
یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت
کتاب «فیزیک لعنتی،آلیس در سرزمین علوم» با زبانی ساده، روان و مناسب سن مخاطب اطلاعاتی در باره فیزیک و قوانین گوناگون آن به مخاطب می‌دهد.
شنبه, ۱۴ اردیبهشت
کتاب «ابرها و ساعت‌ها» از مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی است که اطلاعاتی درباره بی‌اختیاری مدفوع در کودکان به مخاطب می‌دهد.
شنبه, ۱۴ اردیبهشت