اد ویر

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با اد ویر را مشاهده کنید.

«قورباغه بداخلاق» داستان قورباغه‌ای است که عاشق رنگ سبز است و از رنگ­‌های دیگر بدش می‌آید و دوست دارد همیشه برنده باشد، وگرنه بداخلاق می‌شود. یک روز بعد از اینکه  قورباغه در بازی با دوستانش برنده نمی‌­شود بداخلاقی می­‌کند و دوستانش او را ترک می­‌کنند و او تنها می‌­شود، تا اینکه در تنهایی دوستی تمساح سبز را می‌پذیرد اما نمی‌­داند که تمساح قصد دارد او قورت بدهد. وقتی تمساح او را قورت می‌­دهد در تاریکی و تنهایی داخل شکم تمساح به رفتار خود با دوستانش فکر می­‌کند و پشیمان می­‌شود. تمساح که فقط قورباغه‌­ها بداخلاق را می‌­خورد وقتی می‌­فهمد او مهربان شده قورباغه را به بیرون پرت می­‌کند و قورباغه پیش دوستانش برمی­‌گردد.
شنبه, ۴ اردیبهشت
کتاب «چگونه یک شیر باشیم؟» داستانی است برای کسانی که متفاوت هستند و مسیری که برای پذیرش خود و پذیرفته شدن در جامعه طی می‌کنند.
دوشنبه, ۲۸ بهمن
کتاب تصویری «مکس و پرنده» درباره مکس، بچه‌گربه سیاه کوچولویی، است که در کتاب «مکس شجاع» به دنبال شکار موش بود. در آغاز این داستانِ بامزه، مکس می‌خواهد پرنده شکار کند اما برخلاف قانون طبیعت با پرنده دوست می‌شود و پرنده آداب دوستی را به مکس یاد می‌دهد.
سه شنبه, ۱ آبان
کتاب «مکس شجاع» یک کتاب تصویری جذاب و بامزه و مناسب بلندخوانی برای کودکان است. مکس یک گربه سیاه خیلی ناز است که گاهی آدم‌ها روبان‌پیچش می‌کنند اما او از این کار خوشش نمی‌آید.
یکشنبه, ۲۲ مهر