منیژه نصیری

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با منیژه نصیری را مشاهده کنید.

در کتاب «عینک نمی‌زنم!» دخترکوچولویی به نام تانیا بعد از مراجعه به چشم پزشکی متوجه می‌شود که نیاز به عینک دارد اما او عینک زدن را اصلا دوست ندارد. تانبا پس از چندین بار تلاش برای گم کردن عینکش، در نهایت متوجه می‌شود با عینک چه‌قدر بهتر از عهده‌ بازی‌ها و کارهایش برمی‌آید.
یکشنبه, ۷ شهریور
کتاب «پست شیشه‌ای فلیکس» یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه کتاب «فلیکس» است که داستان‌های سوفی و فلیکس، عروسک پارچه‌ای او را روایت می‌کند. این جلد از کتاب روندی متفاوت از سایر کتاب‌های فلیکس دارد. این‌بار این فلیکس نیست که به سفر می‌رود و نامه می‌فرستد، بلکه داستان این‌طور پیش می‌رود که به علت بیماری اعضای خانواده، سوفی و فلیکس شروع به مراقبت از آن‌ها و درست کردن غذا برای آن‌ها می‌کنند. در ادامه فلیکس و سوفی سعی می‌کنند روش‌های مختلف تهیهٔ غذا را از کشورهای مختلف پیدا کرده و با این کار هم کشورها را بشناسند و هم غذای آن‌ها را درست کرده و مزه‌های متفاوتی را امتحان نمایند.
سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت
کتاب «فلیکس در میان بچه‌های دنیا» یکی دیگر از داستان‌های مجموعه کتاب «فلیکس» است. این‌بار موضوع اصلی سفر فلیکس، دیدار با بچه‌های مختلف دنیا در نقاط متفاوت است.
دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت
کتاب «برادر نمی‌خواهم!» داستان تانیا، دختری پرانرژی و پرشور است. روزی تانیا متوجه می‌شود که قرار است صاحب برادری کوچک‌تر شود. این است که، حسابی ذوق‌زده می‌شود و همه را خبر می‌کند. اما وقتی برادر کوچک به دنیا می‌آید، تانیا می‌بیند وجود یک نوزاد در خانه آن‌قدرها هم که فکر می‌کرده خوب نیست. او برادر کوچکش را دوست ندارد. هرچند رفته‌رفته مهر برادر در دل او می‌نشیند.
شنبه, ۱۷ آبان
«من با هر کسی نمی‌روم»، به نویسندگی و تصویرگری «داگمار گایسلر»، درباره‌ی دختر کوچکی به نام لو است. او تنها جلوی مهد کودک ایستاده و منتظر است تا دنبالش بیایند. اما کمی دیر شده و باران هم گرفته. در این فاصله لو آشنایان زیادی را می‌بیند که به او پیشنهاد می‌دهند تا او را به خانه برسانند، اما لو می‌داند که او فقط می‌تواند با افرادی که والدینش آن‌ها را از قبل مشخص کرده‌اند، برود.
یکشنبه, ۲۵ آذر
کتاب «کالی و مامان و بابا» داستان‌هایی درباره‌ی خرگوش کوچولویی به نام کالی را روایت می‌کند که با مادر و پدرش زندگی می‌کند. هر داستان روایت ماجرایی است که میان کالی یا پدر و مادرش اتفاق می‌افتد. ماجراهای ساده‌ای که هر کودکی با آن مواجه می‌شود. در هر داستان پدر و مادر اجازه می‌دهند تا کالی مشکلاتش را به روش خودش حل کند. آن‌ها به کالی کمک می‌کنند و پیشنهاد می‌دهد اما از اجبار اجتناب می‌کنند و به تصمیم‌های او احترام می گذارند.
چهارشنبه, ۴ بهمن