هایده عبدالحسین زاده

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با هایده عبدالحسین‌زاده را مشاهده کنید.

«حواسم به غریبه‌ها هست» به کودکان یاد می‌دهد که چگونه موقعیت‌های خطرناک را بشناسند و به چه کسانی اعتماد کرده یا از چه کسانی دوری کنند. این کتاب درباره‌‌ی خانواده و ارتباط سالم با دیگران است و به کودکان یاد می‌دهد که چگونه بدون ترس، اما با احتیاط با دیگران ارتباط بگیرند و از خطر بچه‌دزدها در امان باشند.
یکشنبه, ۲ مرداد
«برنامه می‌خوام چی کار؟» از مجموعه «کتاب‌های جولیا» درباره کودکانی است که دوست ندارند به بعد فکر کنند. آن‌ها لذت همین لحظه را می‌خواهند و در مقابل آن‌ها کودکانی هستند که انعطافی در برنامه‌ای که ریخته‌اند ندارند. در این داستان برنامه‌ریزی به زبانی ساده و متعادل به کودک آموزش داده می‌شود.
یکشنبه, ۲۳ خرداد
«نترسیم وقتی که با هم هستیم» از مجموعه «کتاب‌های جولیا» درباره استرس و فشاری است که بعد از حادثه برای کودکان پیش می‌آید. «کوک» این‌بار با داستانی درباره مورچه‌ها و لانه خراب شده آن‌ها، مدیریت استرس پس از حادثه را به کودکان نشان می‌دهد.
سه شنبه, ۱۸ خرداد
روز عروسی خانم لاک پشته بود و همه دوستان و آشنایان دور هم جمع شده‌ بودند که ناگهان بارانی از زباله روی سرشان ریخت. لاکی، برادر عروس، دیگر طاقت این وضع را نداشت و تصمیم گرفت هر طور شده جلوی آدم‌ها را بگیرد. خانواده و دوستانش به او هشدار دادند که نرود، چون حریف آدم‌ها نخواهد شد و به جایش سر از تنگ کوچک ماهی یا قابلمه سوپ در خواهد آورد! اما او عزمش را جزم کرده بود. لاکی در کنار رودخانه با گروهی از دانش‌آموزان و معلم شان روبرو  می‌شود و از ترس دنبال جایی برای پنهان شدن می‌گردد. اما از بد حادثه سرش در یک بطری شیشه‌ای گیر می‌کند.
چهارشنبه, ۲۲ اردیبهشت
کتاب «باغچه‌ی پسرک» داستان تلاش پسرکی است که می‌کوشد به طبیعت رو به نابودی شهر کمک کند تا خود را بازسازی کند.
یکشنبه, ۲ شهریور