تاد پار

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با تاد پار را مشاهده کنید.

«کتاب مادربزرگ‌ها» کتابی شیرین از مجموعه کتاب «دنیای دوست داشتنی من» است که درباره شخصیت‌های گوناگون مادربزرگ‌هاست. این کتاب راه‌های گوناگون محبت کردن مادربزرگ به نوه را نیز نشان می‌دهد.
سه شنبه, ۸ تیر
«کتاب پدربزرگ‌ها» کتابی دل‌چسب از مجموعه کتاب «دنیای دوست داشتنی من» است. کتابی درباره تفاوت‌های رفتاری پدربزرگ‌ها که به نزدیکی بیشتر و احترام بیشتر به پدربزرگ‌ها و سالمندان کمک می‌کند.
یکشنبه, ۶ تیر
«کتاب زمین» از مجموعه کتاب «دنیای دوست‌داشتنی من» کتابی درباره کره زمین، محل زندگی ما، و رابطه ما با آن است.
سه شنبه, ۲۵ خرداد
«خوبه که با دیگران فرق داری» کتابی از مجموعه کتاب «دنیای دوست داشتنی من» است که درباره پذیرش خود و دیگران و داشتن اعتماد به نفس صحبت می‌کند. این کتاب با متنی ساده و تصویرهایی دل‌نشین کودک را در درک گوناگونی خودش و دیگران یاری می‌رساند.
دوشنبه, ۱۰ خرداد
«کتاب دوستت دارم» از مجموعه کتاب «دنیای دوست‌داشتنی من»، درباره عشق بی‌قید و شرط صحبت می‌کند. کودکان در این کتاب می‌آموزند که خودشان و دیگران را همان‌طور که هستند، بپذیرند.
یکشنبه, ۹ خرداد
«کتاب احساس‌های خوب» کتابی از مجموعه «دنیای دوست‌داشتنی من» است. در این کتاب درباره کارهای ساده، اما جذابی صحبت می‌شود که احساس ما را خوب می‌کند.
یکشنبه, ۹ خرداد
نویسنده و تصویرگر کتاب های دنیای دوست داشتنی من در این مجموعه، از مفاهیم عمیق زندگی، مثل عشق و دوست داشتن، صلح و دوستی، قبول  تفاوت ها و زمین و راه و روش مراقبت از آن، با زبانی کودکانه، ساده، و ملموس حرف زده و برای نقاشی کتاب هایش از رنگ های شاد و روشن استفاده کرده است.
دوشنبه, ۲۰ دی