حمید اباذری

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با حمید اباذری را مشاهده کنید.

کتاب «ادسون آرانتس دوناسیمنتو و خرگوش هیمالیایی‌اش» داستان نویسنده‌ای است که قصد دارد داستانی واقعی از حادثه‌ای هولناک بنویسد. قراردادش را هم با ناشر بسته.
یکشنبه, ۵ خرداد
 کتاب «گفتگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ‌ها» قصه‌ای جذاب و رازآلودست از همراهی و گفت و گوی یک صبح تا غروب نوجوان دوازده ساله‌ای به نام رهی با یک خانم نقاش غریب و کمی مشکوک.
چهارشنبه, ۱۸ اردیبهشت
 کتاب «تربچه خانم» قصه تربچه خانم بامزه و مهربانی است که جلوی خانه‌اش یک باغچه نقلی دارد. در این باغچه تربچه‌های نقلی می‌کارد، از پنجره به آنها نگاه می‌کند و با خودش فکر می‌کند: بهتر است اول بروم تربچه‌ها را بچینم یا یک کم همین‌جا پشت پنجره بشینم و باغچه را تماشا کنم؟
سه شنبه, ۲۰ فروردین
کتاب «به به» داستان تصویری کرمی است که گرسنه‌است؛ گرسنه‌ گرسنه. به گیلاس قرمزی می‌رسد و می‌گوید: به به چه قرمز! شروع می‌کند به خوردن و فرورفتن در گیلاس.
چهارشنبه, ۱۷ بهمن
کتاب «دخترک مو فرفری» داستان دختر کوچولوی موفرفری است که آن‌قدر موهایش را شانه نمی‌کند که موهایش می‌شوند یک جنگل.
سه شنبه, ۹ بهمن
کتاب «شهری که راه افتاد» داستان تصویری شهری است روی تپه،‌ پر از ماشین و ساختمان و آدم. شهر یک روز شروع می‌کند به تکان خوردن. اول یک تکان، بعد دو تکان و بعد آنقدر تکان تکان می‌خورد که مردم فکر می‌کنند زلزله آمده.
چهارشنبه, ۲۶ دی
کتاب «اژدهای عینکی کله اره‌ای» داستان تصویری پسرکی است که حوصله‌اش سررفته. اسباب‌بازی‌هایش برایش تکراری شده‌اند و می‌خواهد یک اژدها داشته باشد. پس کیسه‌اش را برمی‌دارد و توی خانه راه می‌افتد. از هر گوشه و اتاقی چیزی برمی‌دارد و دوباره به اتاقش برمی‌گردد.
دوشنبه, ۱۷ دی
دندان سوزنی شخصیت اصلی کتاب «ازدواج با خورشید» شجاع‌ترین موش روی زمین است. او تمام موش‌های قوی و جنگجو را شکست می‌دهد و در مسابقه‌ها همیشه پیروز است. دندان سوزنی به درخواست ازدواج خانم موش‌ها جواب رد می‌دهد و می‌خواهد با قوی‌ترین موجود روی زمین ازدواج کند.
سه شنبه, ۲۷ آذر
کتاب «انجمن یوزهای شریف» داستان تلاش چند نوجوان برای حفاظت از آخرین بازمانده‌های یوزپلنگ آسیایی است. نویسنده اطلاعات علمی درباره یوزپلنگ آسیایی را نیز در لابه‌لای داستان گنجانده است.
سه شنبه, ۱۳ آذر