مسابقه کتابخوانی برای دانش آموزان زرتشتی

دهمین دوره از مسابقه کتابخوانی دانش آموزان زرتشتی فردا و پس فردا، ۲۴ و ۲۵ آذر در تالار دبيرستان انوشيروان برگزار مي شود.

این مسابقه که از سوی کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می شود هر سال تلاش می کند با نوآوری کودکان و نوجوانان زرتشتی را به کتاب و کتاب خوانی تشویق کند.

به نقل از تارنمای زرتشتیان این کانون امسال با بخشی به نام "پایان داستان" دانش آموزان سال دوم دبستان تا سوم راهنمایی را به رقابت برای نوشتن ادامه و پایانی جالب و جذاب برای داستان "خاله سوسکه با کی ازدواج کرد؟" دعوت کرده است. این مسابقه بخش های دیگری هم دارد که شامل قصه گویی، قصه گویی به زبان دری، اجرای نمایش گروهی بر اساس یکی از کتاب های "کی اومد، کی در زد؟"ٰ "ماه تیتی، کلاه تیتی"، "نون اینجاست، آب اینجاست"، "این همه تلق و ملق ، اجرای نمایش تک نفره بر اساس داستان "یه گربه و پنج موش"، خلاصه نویسی، برگرداندن به خط دین دبیره متن "هاجستم و واجستم"، ترجمه به انگلیسی است و شرکت کنندگان می توانند در بخش های مختلف این مسابقه  ها شرکت کنند.

دانش آموزان پایه دبستان در روز پنج شنبه ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۵ و راهنمايي ها روز جمعه ۲۵ آذرماه  از ساعت ۱۵ در مسابقه شرکت خواهند کرد. علاقمندان هم می توانند به تماشای این مسابقه ها بروند.

Submitted by editor3 on