کارگاه «آفرینش: خوانش، بینش، نمایش» برای کودکان برگزار می‌شود

تیتر:
کارگاه «آفرینش: خوانش، بینش، نمایش» برای کودکان برگزار می‌شود

کارگاه «آفرینش: خوانش، بینش، نمایش» به سرپرستی علی مرتضوی فومنی، با محوریت «تئاتر کاغذی» (Papiertheater) برای کودکان هفت تا ۱۲ سال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، انسانی که قدرت تصور دارد، قدرت تغییر جهان را خواهد داشت و این‌ها همه در گرو عینی شدن تصور است. زمانی که تصورها عینی می‌شوند و امری ناب نمایانده می‌شود، گونه‌ای «آفرینش» روی داده است. تئاتر کاغذی برای کودکان پُل خلاقانه‌ای است میان ادبیات کودک و نوجوان و هنرهای نمایشی که با پرداخت دیگرگون «خوانش» و «بینش»، بستری آفرینش‌گرانه برای «نمایش» می‌سازد.

این کارگاه از ششم مرداد تا سوم شهریور برگزار می‌شود و چهار کارگاه مستقل برای کودکان و یک کارگاه بزرگسال (والدین) را در برمی‌گیرد، شامل کارگاه‌های «تصورهای شنیدنی» (خوانش)، «تصویرهای دیدنی» (تصویرسازی)، «تئاتر کاغذی» و «فیلم-تئاتر» خواهد بود، که با همکاری گروهی از مربیان آموزشی و هنرورزان نمایش، تصویرگری، عکاسی و انیمیشن، به سرپرستی علی مرتضوی فومنی و در قالب یکی از دوره‌‌های آموزشی کارگروه هنر «باشگاه کودکان ماجراجو» برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه «آفرینش: خوانش، بینش، نمایش» می‌توانند برای نام نویسی به سایت www.bakooma.com مراجعه کنند.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
ایران تئاتر
exp:
2015-08-29
تاریخ:
۹۴/۵/۶
Submitted by editor3 on