از 1 تا 10

عنوان لاتین
Von 1 bis 10

کتاب مفهومی «از 1 تا 10» اثر «میس فون‌هات»، نویسنده و تصویرگر هلندی، با رنگ‌های زنده و درخشان و تصاویری از جانوران دوست‌داشتنی به کودک کمک می‌کند تا شمارش اعداد را بیاموزد. این کتاب مقوایی افزون بر این‌که فرصت یادگیری لذت‌بخش اعداد و شمارش را برای کودکان فراهم می‌کند، آن‌ها را با جانوران و اعضای مختلف بدن آن‌ها نیز آشنا می‌کند.

 

 

 

کتاب عددآموز «از 1 تا 10» با تصاویر گیرا و با کنتراست رنگی بالا، مخاطبان خردسال را هدایت می‌کند تا قسمت‌های قابل‌شمارش تصاویر را ببینند و اعضای بدن جانوران گوناگون را بشمارند. رنگ‌های غنی، تضاد رنگی اعداد و شکل‌ها با پس‌زمینه‌ی تصویر، و جانورانی چون خرس، خرگوش، تمساح، کفش‌دوزک، میمون، ماهی، هشت‌پا و... که همگی شخصیت‌هایی مهربان و دعوت‌کننده دارند، مواجهه‌ای نشاط‌انگیز با مفهوم شمارش و شکل نوشتن عددها برای کودک می‌آفریند.

نویسنده و تصویرگر در پیوست کتاب‌، گفت‌وگوها، فعالیت‌ها و بازی‌های متنوعی را برای تقویت درک کودکان از شمارش طراحی و ارائه کرده است که شما را در سهیم شدن این کتاب با کودکان یاری می‌دهد. در این فعالیت‌ها نقاشی، رنگ‌آمیزی و پرورش خلاقیت جایگاه ویژه‌ای دارد.

«میس فون‌هات»، خالق این کتاب متولد 1962 در هلند است. او علاوه بر تحصیل در رشته‌ی آموزگاریِ طراحی در دانشکده‌ی تربیت معلم، دانش‌آموخته‌ رشته‌ طراحی گرافیک از دانشگاه خرونینگن هلند نیز هست. میس فون هات بیش از 30 سال است که به آفرینش کتاب‌های تصویری برای کودکان می‌پردازد. آثار او در بیش از 20 کشور دنیا به چاپ رسیده و ستایش کارشناسان و علاقه‌ کودکان خردسال را برانگیخته است. از این نویسنده و تصویرگر، کتاب «این بابای منه!» نیز توسط انتشارات موسسه‌ پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌های تاک) منتشر شده است.

«سارا یوسف‌پور»، مترجم این کتاب که از اعضای برنامه‌ ترویج کتابخوانی «با من بخوان» است، در ترجمه‌ و ویرایش کتاب‌های باکیفیت ادبیات کودک و نیز تدوین دستنامه‌های راهنمای کتابخوانی برای مربیان، مروجان و خانواده‌ها، با انتشارات موسسه‌ پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌های تاک) همکاری دارد.

گزیده‌هایی از کتاب

برخی از تصاویر کتاب «از 1 تا 10» را می‌توانید مشاهده کنید:

برگردان
سارا یوسف‌پور
تصویر اضافی
تصویرگر
تصویرگر
Mies van Hout, میس فون هات
سال نشر
1400
نویسنده
Mies van Hout, میس فون هات
نگارنده معرفی کتاب
Submitted by skyfa on