جشن بازی زمستانی در همدان

۸۷/۱۱/۱۹

جشن بزرگ بازی در برف زمستانی ۱۷ بهمن ماه از سوی انجمن مردم نهاد کودک یاران همدان در همین شهر برگزار شد.

 

 به گفته احمد حسنی‌حلم - رئیس شورای شهر همدان این جشن با هدف پرورش ذوق و خلاقیت کودکان برگزار شده است.

مریم امیری – بنیانگذارانجمن كودك ‌یاران همدان-در گفتگو با کتابک به نقش شادی در دوران کودکی اشاره کرد و گفت:" شادی زیر بنای ساختار انسان‌ها را تشكیل می‌دهد و اگر در جامعه شادی‌ها بیشتر باشد، انسان‌ها در آرامش، رشد و پرورش می‌یابند."
امیری هدف جشن بازی زمستانی را شادی كودكان دانست و گفت: "حضور كودكان به همراه والدین در این جشن نشان دهنده توجه به خانواده است و استقبال خوب از این برنامه نشان داد كه خانواده‌ها از حضور در مكان‌هایی كه شادی را برای كودكانشان فراهم كند، استقبال می‌كنند."
حسنی حلم نیز اعتقاد دارد كودكان امروز مدیران آینده كشورهستند و برگزاری جشن‌های شادی آفرین، روزهای خوبی را در دفتر خاطرات آنها ثبت می‌كند با برگزاری برنامه‌های شاد برای كودكان، زمینه حضور موفق آن‌ها در جامعه فراهم می‌شود.
این برنامه با همكاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای شهر برگزار شد و ضمن آموزش قوانین راهنمایی رانندگی به كودكان، برنامه های موسیقی، کتابخوانی و نمایش نیز برپا شد.
 سازمان مردم نهاد "كودك یاران" فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز كرده و در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کند. این سازمان هفتمین سال است که جشن بزرگ بازی‌های زمستانی را در بوستان ارم همدان برگزار كرده است.

 

Submitted by editor6 on