فصلنامه نقد كتاب كودك و نوجوان منتشر شد

تیتر:
فصلنامه نقد كتاب كودك و نوجوان منتشر شد

شماره ١ و٢ فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان ویژه بهار و تابستان ١٣٩٣ با ٣٩ مقاله و نقد کتاب از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شد.

فصلنامه‌های کودک و نوجوان با هدف معرفی کتاب‌های این حوزه و بررسی مسایل و مشکلات نشر کشور با سردبیری  سیدعلی کاشفی خوانساری منتشر می‌شود.

فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان می‌کوشد با ارایه تصویری جامع از مسایل و اتفاقات این عرصه  نقش و جایگاه حیاتی کتاب را در سپهر فرهنگی کشور نشان دهد و با تکیه بر دانش و خلاقیت و تعامل، اهالی  نشر کتاب کودک را در تولید و ارایه هدفمند و موثر کتاب یاری دهد.

محمدعلی بنی اسدی، مصطفی رحماندوست، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، سپیده خلیلی، حسین شیخ رضایی و دکتر علیرضا کرمانی تشکیل دهنده هیات علمی این فصلنامه اند.

در شماره ١و ٢ فصلنامه نقد کودک و نوجوان آثار در ٩ گروه شامل "نقد شفاهی"، "نقد تالیف"، "نقد ترجمه"، "نقد شعر"، "نقد تصویرگری"، "نقد ویرایش" ، "نقد پژوهی"، "نقد دیروز" و "گوناگون" بررسی و انتخاب شده‌اند.

نزدیک به ٢٠ درصد حجم این شماره را شماره‌های منتشر شده کتاب ماه کودک و نوجوان و مابقی مقالات نویسندگان و نقد و بررسی آثار مولفان است.

فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان در ٣٢٠ صفحه از سوی انتشارات موسسه خانه کتاب منتشر شد.

ناشرانی که علاقه‌مند به معرفی و نقد آثارشان در این نشریه هستند می‌توانند دو نسخه از کتاب  خود را به دفتر نشریه ارسال کنند یا با واحد بازرگانی خانه کتاب از طریق شماره ۶۶۴٩۶٩۴٠ تماس بگیرند.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
تاریخ:
۹۳/۱۱/۲۹
Submitted by editor3 on