"پاکت خواندن" برای کلاس اولی‌ها!

همزمان با آغاز سال  تحصیلی جدید "بنیاد شهروندان هایل برونر" در آلمان HEILBRONNER  با همکاری کتابخانه عمومی این شهر برای ششمین بار برنامه "پاکت خواندن" به اجرا می‌گذارد.

این طرح برای نوآموزان پایه نخست دبستان و همچنین پدر و مادر آن‌ها در نظر گرفته شده است. هدف از اجرای این پروژه، ترویج خواندن و تقویت مهارت‌های زبانی در میان کودکان است. این پاکت خواندن شامل یک راهنمای استفاده از کتابخانه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ترکی و روسی و یک کوپن است.

با این کوپن کودکان می‌توانند همراه با پدر یا مادر خود  به‌طور رایگان سه ماه از کتابخانه استفاده کنند و در اولین بازدید خود از کتابخانه، اولین کتاب خود را به رایگان دریافت کنند. اولین بازدید از کتابخانه را کودک می‌تواند همراه با آموزگار و همکلاسی‌ها و یا همراه با پدر یا مادر خود انجام دهد.

کودکان همچنین می‌توانند با ارائه کوپن در کتاب‌فروشی شهر کتاب خود را از میان سه کتاب انتخاب و آن را به رایگان دریافت کنند.

این کوپن‌ها فقط تا آخر سال تحصیلی اعتبار دارند.

سه کودک که بیشتر از دیگر همکلاسیان خود از کتابخانه استفاده کنند، در آخر سال تحصیلی مورد تشویق قرار گرفته و از آن‌ها برای دیدن نمایشی در تئاتر این شهر دعوت می‌شود.

برگردان:
گروه مترجمان کتابک- ترانه وکیلی
Submitted by admin on