درخشش کودکان ایرانی در جشنواره بین المللی نقاشی اسپانیا

۲۰ / ۲ / ۸۸

شش کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از مسابقه بین المللی نقاشی «آب برای همه » که توسط بنیاد صلح و همکاری اسپانیا برگزار شد دیپلم افتخار دریافت کردند .

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد در این مسابقه که کودکان و نوجوانانی از ۴۸ کشور با مجموع ۲۵۰۰۰ اثر شرکت داشتند حامد توسلی ۸ ساله از تهران عضو مرکز آفرینش های هنری کانون، زینب خاوری و نسترن آقایی۹ساله از سیستان و بلوچستان و شیراز، ساناز نوروزی و ریحانه لشگری ۱۳ ساله از تبریز و زاهدان و شمیم شمیمی ۱۶ ساله از قوچان دیپلم افتخار گرفتند .

مسابقه بین المللی آب برای همه در چهار گروه سنی ۸ سال، ۹ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۶سال و ۱۶ سال به بالا و در چهار بخش نقاشی، نقاشی روی دیوار، پوستر و پیام و فیلم برگزار شد. ۸ ساله ها باید یک نقاشی با پیام «آب برای همه » می کشیدند. گروه ۹تا ۱۲ سال راه های پیشگیری از اتلاف آب را بر روی دیوار نقاشی کردند. ۱۳ تا ۱۶ ساله ها بوسیله پوستر به سازمان ها وموسسه های بین المللی در ارتباط با مشکل بیابان زایی بر روی سیاره زمین  و راه های جلوگیری از افزایش آن  پیام رسانی  نمودند و گروه ۱۶ سال به بالا هم با یاری معلمان خود یک فیلم ویدیویی درباره کمبود آب در کشورهای در حال توسعه ، دلایل و راهکارهای احتمالی برای  کاهش این مشکل تهیه کردند .

 

 

Submitted by editor6 on