"کتاب، کودک، خانواده"

 کتابک

کتابخانه سرو فرهنگسرای بانو همایش "کتاب، کودک، خانواده" را با هدف بررسی نقش والدین در ایجاد علاقه به مطالعه در فرزندان با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می کند.

 این همایش سه‌شنبه ۲۳ مهر ماه ۸۷، ساعت ۱۵ تا۱۷ در سالن آمفی تاتر فرهنگسرای بانو برگزلر می‌شود.

سهیلا آژیده مدیر کتابخانه گفت: " کتابخانه سرو در طول سال چندین همایش در ارتباط با کتاب ‌و کودک برگزار می‌کند، اما از آنجا که علاقه به کتاب و کتابخوانی در افراد از کودکی و از درون خانواده بوجود می‌آید، تصمیم گرفتیم برای آگاهی بیشتر والدین به نقش مهمی که در ایجاد علاقه به مطالعه درزندگی فرزندان خود دارند، همایشی را با عنوان "کتاب، کودک، خانواده" برگزار نماییم."

مصطفی رحمانوست _شاعر، نویسنده و مترجم کتابهای کودک و نوجوان_ در این همایش به بررسی مقالات و کتابی که در همین زمینه در دست چاپ دارد می‌پردازد.
کتابخانه سرو در سال ۱۳۷۴ توسط فرهنگسرای بانو تأسیس شد و از بخش‌های کتابخانه کودک و نوجوان ، کتابخانه بزرگسال، کتابخانه کتاب‌های مرجع، مخزن و نشریات و سه سالن مطالعه تشکیل شده است، که بخش کودک و نوجوان آن ۵۰۰۰ جلد کتاب دارد.
این کتابخانه برای دسترس پذیر کردن کتابها پروژه پیک کتاب را راه‌اندازی کرده است تا اعضاء از طریق تلفن یا وبلاگ کتابخانه کتاب مورد نظر خود را درخواست کنند و به شکل رایگان توسط پیک موتوری دریافت نمایند.
نشانی کتابخانه سرو: خیابان ولی‌عصر، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی، سالن آمفی تاتر فرهنگسرای بانو
تلفن: ۸۸۷۸۶۲۷۷
Submitted by editor6 on