منیژه اسلامی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با منیژه اسلامی را مشاهده کنید.

کتاب «آبنبات چوبی قرمز بزرگ» داستانی درباره تفاوت‌های فرهنگی است که خانواده‌ای مهاجر در کشوری جدید با آن مواجه می‌شود و در عین حال به رابطه خواهر بزرگ‌تر و کوچک‌تر نیز می‌پردازد. کتاب «آبنبات چوبی قرمز بزرگ» کتابی است که از همان لحظه دیدن تصویر روی جلد به خواندنش مشتاق می‌شوید. عکس روی جلد دخترک زیبایی را نشان می دهد که به آبنبات چوبی قرمز بزرگش خیره شده. آبنبات آنقدر وسوسه انگیز است که شما هم دوست دارید دخترک هر چه زودتر یک لیس بزرگ از آن بزند. حتی رنگ پس زمینه هم شما را به هیجان میآورد و گویی از شما میخواهد خواندن کتاب را سریعتر آغاز کنید.
شنبه, ۲۴ آبان
کتاب "لوئیس بریل" زندگینامه لوئیس بریل -آموزگار، آهنگساز و نوازنده چیره دست پیانو و مخترع خط بریل ویژه نابینایان- از تولد تا مرگ است. لوئیس بریل در ژانویه سال ۱۸۰۹ در "کوپ ری"- روستای کوچکی در فرانسه- به دنیا آمد.
یکشنبه, ۲۷ بهمن
کتاب «لوئیس بریل»، زندگی نامه ی لوئیس بریل؛ آموزگار، آهنگساز و نوازنده ی چیره دست پیانو و مخترع خط بریل ویژه نابینایان، از تولد تا مرگ است. لوئیس بریل در ژانویه سال ۱۸۰۹ در «کوپ ری»؛ روستای کوچکی در فرانسه به دنیا آمد. هیچ سندی مبنی بر چگونگی نابینا شدن لوئیس بریل در دست نیست، اما از آنچه پس از مشهور شدن او توسط نویسندگان بزرگ جهان جمع آوری شده چنین بر می آید که نابینایی لوئیس در سن ۳ سالگی و در اثر حادثه ای در کارگاه زین سازی پدرش اتفاق افتاده است و خود لوئیس، بعدها در بازگویی خاطراتش فقط وسیله نوک تیز و برنده ای را به یاد می آورد.
یکشنبه, ۲۲ دی