آغاز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز چهارشنبه ۱۶اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی آغاز به کار می کند و تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب آماده حضور بازدیدکنندگان است.

۱۸۴۵ ناشر داخلی امسال در نمایشگاه بیست و دوم حضور دارند که از این میان ۲۳۹ ناشر در بخش کودک ونوجوان ۲۰۲ غرفه را به خود اختصاص داده اند . بر پایی سرای تصویرگران کتاب کودک ایران برای اولین بار از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه در کنار کارگاه های آموزشی و نشستهای اهل قلم است.

همچنین امسال ۱۴۰۰ ناشر خارجی با۱۵۰هزار عنوان از ۷۵ کشور به این نمایشگاه آمده اند که به گزارش سایت اختصاصی نمایشگاه (tibf.ir)حضور ناشران خارجی در بخش کودک پررنگتر از سال های گذشته است.یونسکو نیز مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب تهران است.

از جمله ناشران شرکت کننده در بخش کودک و نوجوان «انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» است که علی رضا شاه آبادی مدیر این انتشارات از انتشار ۶۰ عنوان کتاب به خط بریل خبر داد و گفت: «امسال کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با ۹۰ عنوان کتاب چاپ اول و بیش از ۵۰۰عنوان کتاب تجدید چاپ شده از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت می کند.»

برای آسان سازی رفت وآمد مردم به نمایشگاه بین المللی كتاب تهران که برای سومین سال متوالی در محل مصلای امام خمینی برگزار می شود شرکت واحد اتوبوس رانی پنج مسیر انتقالی را از میدان های انقلاب ،آزادی ،صنعت ، راه آهن و پایانه خاوران در نظر گرفته است

Submitted by editor6 on