"این همه غول" به تالار هنر می روند

 نمایش "این همه غول" به نویسنده و کارگردانی مجتبی مهدی از ۱۷ آذر در تالار هنر به صحنه می‌رود. این نمایش، هر روز ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد و در روزهای پنج شنبه و جمعه در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹ به روی صحنه خواهد رفت.

به نقل از سایت انجمن تئاتر کودک و نوجوان، این نمایش با بازی روشنک کریمی، ولی ا... ثقفی، مینووش رحیمیان، احسان مهدی، مجید امیری، حسین مزینانی، محمدعلی ابراهیمی، حامد مدرس، سامان کرمی، هومن خدادوست (مهمان از گروه پوشه) و پیمان قاسم زاده اجرا می‌شود.

نمایش "این همه غول"  نمایش منتخب هیات داوران کودک و نوجوان از هجدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و برنده‌ لوح تقدیر از موسسه‌ بین المللی اسیتج Assitej است. این نمایش، روایتگر داستان حسن، پسر رویاپرداز و خیالبافی است که تن به کار نمی‌دهد و به پدر پیرش که ماهیگیر ناتوانی است کمک نمی‌کند.

سرانجام در خواب از کوزه ای که در اختیار دارد غولی بیرون آمده و حاضر می‌شود سه آرزوی او را برآورده کند، اما حسن که آرزوهای زیادی دارد با سه آرزو راضی نشده و در اولین آرزو همه‌ غول‌های دنیا را طلب می‌کند تا به آرزوهای بیشتری دست پیدا کند و...

دراین نمایش که با یکی از تکنیک‌های طراحی صحنه‌ اُسوابادا اجرا می‌شود، تلفیقی از بازی بازیگران، آینه، فیلم و جلوه‌های ویژه‌ی بصری به كار گرفته می‌شود.

Submitted by admin on