نمایش در انتظار ماهی سیاه کوچولو بر صحنه تالار هنر

نمایش "در انتظار ماهی سیاه کوچولو"، با مشارکت گروهی از كودكان و نوجوانان "کارگاه خلاق کودک"، به مدت ۴ روز اجرا می شود.

نویسنده و کارگردان این نمایش، مزدک میرعابدینی و دستیار و طراح صحنه و لباس، ندا صارمی منفرد است. این نمایش بر اساس داستان "ماهی سیاه کوچولو" نوشته صمد بهرنگی و نمایشنامه "در انتظار گودو" نوشته ساموئل بکت شکل گرفته است. این نمایش برای افراد بالای ۱۰ سال مناسب است.

مزدک میرعابدینی، نویسنده و کارگردان، درباره این نمایش می گوید: "بچه های کارگاه ما زود بزرگ می شدند و اجرای ماهی سیاه کوچولو برای آنها کودکانه به نظر می رسید. در انتظار گودو هم تلخ و پررنگ بود و هر چه بر آن می افزودم از غلظتش کاسته نمی شد. بگذریم از این مهم که ماهی سیاه صمد بهرنگی هم پایان خوشی نداشته و ندارد. شاید در دل داستان های چخوف بود که به فضایی مناسب برای ترکیب دو شخصیت اصلی بکت با ماجراجویی های ماهی سیاه رسیدم. دی دی و گوگو (ولادیمیر و استراگون) منتظر هستند و انتظار برای چه کسی بهتر از ماهی سیاه کوچولو که از دالان های تلخ و تو در تو عبور کرده و حالا خود یک تنه به گودویی مبدل شده است. از شمال ایران به روسیه سفر کرده و از پس گذر از شخصیت های عبوس و جذاب چخوف به ایرلند و پاریس آمده و حالا هم رسیده کنار تک درخت بکت ... در این سفر سعی چندانی در شیرین کردن خاطرات و پاک کردن تلخی ها نکرده ام. تنها به یک نوع از واقع بینی تن در داده ام، که آن را هم از خود بچه ها آموخته ام."

 برای پیش خرید بلیت با شماره تلفن ۹۱۲۵۴۷۶۹۲۸ و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۸۱۳۴۴۰، ۸۸۳۰۶۶۴۰ ، ۸۸۸۴۷۲۷۲ تماس بگیرید

زمان: پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ آذر و پنجشنبه ۵ و جمعه ۶ دی - ساعت ۱۵

نشانی: تالار هنر، خیابان مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی خیابان ورزنده

Submitted by editor3 on