نمایش غول بزرگ مهربان با بازیگری کودکان

نمایش "غول بزرگ مهربان" به کارگردانی مریم کاظمی از پنجشنبه ۷ آذر ماه ۹۲ در تالار هنر روی صحنه می رود.

نمایش "غول بزرگ مهربان" نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی آماده می شود. دیوید وود از نمایشنامه نویسان سرشناس کودک و نوجوان آن را از یکی از داستان های رولد دال به همین نام اقتباس کرده و حسین فدایی حسین آن را به فارسی ترجمه کرده است.

کودکان در این نمایش بخشی از اجرا را بر عهده خواهند داشت. در هر اجرای این نمایش ۶ تن از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به بازیگری نیز به جمع بازیگران کار افزوده می‌شوند که می‌توانند برای هماهنگی از طریق شماره تلفن ۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر اقدام کنند. والدین می توانند با هماهنگی که از قبل کرده اند روزی که قرار است فرزندشان را به دیدن این نمایش بیاورند شاهد بازی او در نمایش "غول بزرگ مهربان" هم باشند.

در این نمایش حسین محب اهری نقش غول بزرگ مهربان را بازی می کند. دیگر بازیگران این نمایش مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری هستند.

طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده، موسیقی فرید نوایی، طراحی عروسک و ماسک را سهیلا باجلان، طراحی و ساخت کلاه گیس را افسانه قلی‌زاده، عکاس سیامک زمردی مطلق، طراحی لباس را لادن نصرالهی و طراحی پوستر و بروشور نمایش را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی بر عهده دارند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراد زمانی و مریم الهامیان به عنوان دستیاران کارگردان، مهری کشوری، احمد دهقان و نادر حسین دوست به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند.

Submitted by editor3 on