کارگاه های داستان نویسی و خلاقیت در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای نوجوانان و بزرگسالان کارگاه های آموزشی برگزار می کند. 

بزرگسالان می توانند در کارگاه داستان نویسی شامل دو بخش عناصر داستان و داستان نویسی شرکت کنند که در دو مقطع مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود. این کارگاه قرار است روزهای شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹  برگزار شود. به گفته روابط عمومی انجمن نویسندگان، کارگاه پس از پایان ماه رمضان آغاز خواهد شد.  مدرس این کارگاه سیامک گلشیری است.

اما دو کارگاه نیز برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله برگزار می شود. کارگاه آزاد خلاقیت و کارگاه شعر و قصه نویسی.  هدف از برگزاری این کارگاه، آموزش اصول داستان‌نویسی، ایجاد خلاقیت و توانمندی در نوجوان از طریق نوشته‌های خودشان، کشف استعدادهای نهفته، تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس، تحلیل قصه‌ها و شعرها از بعد روان‌شناختی، ایجاد فضایی امن برای بحث‌های آزاد، سود بردن از نوشتن برای کشف ارزش‌ها و توانایی‌ها، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت و نویسندگان به نام  است.

کارگاه شعر و قصه نیز با هدف رشد استعدادهای نهفته و ایجاد انگیزه‌ نویسندگی با روشی کاملاً خلاقانه در تقویت خودباوری، شناخت و برون‌ریزی مسائل به یاری قصه‌ها و شعرها برگزار می‌شود. همچنین نوجوانان علاقه‌مند به فنون نویسندگی می‌توانند با روشی کاربردی و کارگاهی به خلق و پرورش قصه‌های خود بپردازند. در این کارگاه نوجوان از نوشتن برای کشف ارزش‌ها و توانایی‌های خود سود می‌برند. این کارگاه زیر نظر منیژه پدرامی،  عضو انجمن نویسندگان برگزار می‌شود. 

شهریه شرکت در هر یک از این کارگاه ها ۱۰۰ هزار تومان است و در ۱۰ جلسه برگزار می شوند. علاقه مندان برای شرکت در کارگاه ها باید بعد از ظهرها با انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با این شماره تماس بگیرند: ۸۸۳۱۷۷۵۵ یا ۸۸۸۲۵۴۶۷

Submitted by admin on