کارگاه های قصه گویی برای کودکان دبستانی در موزه ملک!

تیتر:
کارگاه های قصه گویی برای کودکان دبستانی در موزه ملک!

کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه و تور قصه‌گویی «باغ قصه‌ها» را برای کودکان برگزار می‌َکند.

این برنامه از دهه سوم دی تا پایان سال ۱۳۹۳ خورشیدی در دو بخش برگزار می‌َشود:

  • برگزاری ۱۰ تور قصه گویی در مدرسه های ابتدایی تهران: در این ۱۰ برنامه، کارشناسان باتجربه موزه و کودک، قصه‌های مولانا را به شیوه‌ای جذاب به همراه بازی برای کودکان مدرسه‌های ابتدایی در دسته‌های ٣٠ تا ۴٠ نفره روایت می‌کنند.
  • کارگاه قصه گویی در موزه ملک: در این برنامه، قصه‌گوها، حکایت های مولانا را برای کودکان در فضایی ویژه در کتابخانه و موزه ملی ملک بازمی‌گویند. دو قصه‌گوی باتجربه در حوزه موزه و کودک در هر برنامه، کودکان را با قصه‌های مولانا همراه می‌کنند. این کارگاه، با بازدید از تالارهای موزه‌ای و انجام بازی‌های کودکانه همراه خواهد بود.

مسئولان مدرسه‌ها و آموزشگاه‌های مقطع ابتدایی می‌توانند برای نام نویسی در هر دو برنامه کارگاه قصه‌گویی «باغ قصه‌ها»ی کتابخانه و موزه ملی ملک از روز شنبه ١٣ دی ١٣٩٣ خورشیدی با روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک تماس بگیرند یا با مراجعه به این موقوفه برای شرکت در این کارگاه‌ها هماهنگ کنند.

خانواده‌ها نیز می‌ توانند کودکان دبستانی شان را در کارگاه تور قصه‌گویی در مکان کتابخانه و موزه ملی ملک نام نویسی کنند. با توجه به محدودیت مکان و ظرفیت کارگاه‌ها، اولویت با مدرسه‌ها و کودکانی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

تلفن روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک: ۶۶٧۵١٢٩١

نشانی: میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
exp:
2015-03-21
تاریخ:
۹۳/۱۰/۱۰
Submitted by editor3 on